Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sikkert mange stengte overganger.Det blir det. Bra dere ikke skal over fjellet i allefall. Tror det blir kaos.
Ja, kanskje jeg skal prøve det i morgenTenker at noen får halsbrann dersom melken er for vannete (f. eks. skummet melk) andre av at den er for feit (h-melk).
Kan være en ide å prøve en annen type dersom du er veldig glad i melk. Q-meieriene skal også visstnok være bedre enn Tine
Men det snudde fort gittSer ikke så veldig bra ut dette
Hvorfor er det ikke det?
Jeg har testet positivt alt fra 8-9 dpo til 16 dpo...
Ja men det er fortsatt mange andre flinke på laget , jentene klarer det der veldig bra selv om de har favoritter der også.Northug er favorittenHan er moro å følge med på
og så er det mange som unner ham seieren etter alt styret.
Da tror jeg at jeg kan puste igjen....
Prøv å se denne innspurten med en seksåring mellom meg og mannen som lurer på alt fra "hvilket land er han som går først på" (google lucas bauer), hvem er norsk, hvem kan vinne, hvor langt har de gått, og om han var en trollmann kunne han jo tryllet seg fra start til mål,og dessuten kan ikke Norge vinne i dag, for de vant jo to ganger i går. Nemlig.
Kommer du til å bruke den da om du vinner?Innleggene klarer jeg uten å gå hardt inn for det, det var det å tenke meg at den er "for meg" jeg skal prøve på, og det gjør jeg ved å gå på og si at jeg vil, og prøve på den.
Selv om den er litt "too mush" kombinert med nylon, en noe merkelig kombinasjon for meg, men jeg tenker "ja, jeg vil" på pur trass.
Akkurat der sa du det!Greit nok, men på stafetten f.eks var det nesten sånn at northug tok gull mens det var de andre som gjorde jobben slik at han hadde flere sekunders forsprang da han gikk ut.. det fokuset jeg ikke liker
Oppdatering kl 10:03
1. Sara 65
2. Mirell 41
3. Lady_Z 37
4. Beckymams 21
5. lizzed 21
15. Lilleblomst_15 7
20. m&m mini 6
100. Musemor med to små og en i magen 2
X. Peppercat
X. Hope91
X. Kengu
X. trinebeth
X. Babylito
X. ALN89
X. EJ
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 48 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 1 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/#post-18837993
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Haha, dusteunge faktisk. Håper der skjer noe snart da. Du får løpe litt mer i trappeneNei! Dusteunge![]()
Noen som må ta igjen noen sider her tror jeg?!Ny mnd, nye muligheter![]()
Ja, var litt skravling her nå jaNoen som må ta igjen noen sider her tror jeg?!![]()