Felles skravle 2015

Apropos mat, hva skal dere spise til middag i dag.
Her blir det bangalore kylling curry med nanbrød, avrendt yoghurt og mango chutney

Her ble det stekt svin ytrefilet og stekte potetbåter. Lillesøster er rent umulig og liker egentlg ikke potet okm den ikke er knekket i masse, masse saus, så jeg tenkte vi skulle prøve dette som var litt alternativt, og denne gangen IKKE krydret så mye som jeg foretrekker, men hun likte det slett ikke i dag heller. fikk henne til å svelge ned litt, men nei, hun likte det ikke.

Storebror har jo endelig lært segå like potet, og fikk stekt potet sammen med stekt torskefilet hos min mor en dag i vinterferien, og sa det var såååååå godt, så dette måtte vi ha hjemme. Joda, han likte maten, men det hadde vært bedre om det var stekt torsk til, og most sammen, altså! Lillesøster derimot ville ikke hatt torsk, hun vil ha roooooosa fisk (laks)

Jadda... Men jeg synes maten var god da. Jeg er vedlig glad i stekte poteter, men gjerne litt mer krydder på

Den er jo ikke eeeeegentlig min type, men jeg har jo bestemt meg for å utfordre meg på det med veske.. Jeg klarte jo i løpet av februar å venne meg til den også, men kom ikke over 1500, Denne er heller ikke "meg" egentlig, men jeg har rett og slett bestemt meg for å prøve likevel.
Du klarer det nok om du går inn for det:) Tipper det blir mange om beinet denne mnd også

Da var dagens "to do" gjort :P
Hjemme fra bursdag på Lekeland. Det var så fullt der i dag at de ikke kunne slippe inn flere..

Du klarer det nok om du går inn for det:) Tipper det blir mange om beinet denne mnd også

Innleggene klarer jeg uten å gå hardt inn for det, det var det å tenke meg at den er "for meg" jeg skal prøve på, og det gjør jeg ved å gå på og si at jeg vil, og prøve på den.

Selv om den er litt "too mush" kombinert med nylon, en noe merkelig kombinasjon for meg, men jeg tenker "ja, jeg vil" på pur trass.

Den er jo ikke eeeeegentlig min type, men jeg har jo bestemt meg for å utfordre meg på det med veske.. Jeg klarte jo i løpet av februar å venne meg til den også, men kom ikke over 1500, Denne er heller ikke "meg" egentlig, men jeg har rett og slett bestemt meg for å prøve likevel.
Vugga er kjempefin men er heller ikke gira på veska I mars.

Vugga er kjempefin men er heller ikke gira på veska I mars.

Jeg tror pr nå at jeg ikke vil bruke den på jobb, egentlig. Men vi får se, det meste vokser på meg, selv den korallfargede som jeg nå er irritert for at jeg ikke er med i trenkninga på.

(Altså, alt tyder på at humøret mitt er snudd opp ned i dag. Negativ test i morges, jeg er jo i prinsippet dritsur, men prøver å være bild, og overkompenserer av og til, men jeg sprekker for småting innimellom...)

Jeg tror pr nå at jeg ikke vil bruke den på jobb, egentlig. Men vi får se, det meste vokser på meg, selv den korallfargede som jeg nå er irritert for at jeg ikke er med i trenkninga på.

(Altså, alt tyder på at humøret mitt er snudd opp ned i dag. Negativ test i morges, jeg er jo i prinsippet dritsur, men prøver å være bild, og overkompenserer av og til, men jeg sprekker for småting innimellom...)
Nei æsj. Jeg som håpet på positiv fra deg I dag. Kanskje I morgen.

Nei æsj. Jeg som håpet på positiv fra deg I dag. Kanskje I morgen.

12 dpo i dag, så at den sak lbli positiv i morgen skjer ikke.for jeg tester ikke i morgen. Om jeg ikke spotter på onsdag, så kanskje. Men trolig ikke før evt uteblitt mens torsdag. Jeg har ikke et gram av tro på novemberbaby lenger.

12 dpo i dag, så at den sak lbli positiv i morgen skjer ikke.for jeg tester ikke i morgen. Om jeg ikke spotter på onsdag, så kanskje. Men trolig ikke før evt uteblitt mens torsdag. Jeg har ikke et gram av tro på novemberbaby lenger.
:( da får jeg ha ett lite håp for deg. :)

Spotter ikke?
Begynte ikke du å spotte veldig tidlig denne gang?

Nå krysser jeg alt for at det var en ørliten festeblødning

Mye spenning på slutten av løpet her nå ja.

Northug er favoritten ;) Han er moro å følge med på :) og så er det mange som unner ham seieren etter alt styret.
Greit nok, men på stafetten f.eks var det nesten sånn at northug tok gull mens det var de andre som gjorde jobben slik at han hadde flere sekunders forsprang da han gikk ut.. det fokuset jeg ikke liker

Back
Topp