Kjøpte du noe gøy?En del, men har vært borti verre.
Hadde lagt opp hele handlerunden på forhånd for å være mest mulig effektiv ved tanke på mitt bekken.
Tror ikke vi var inne mer enn 45 minutter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte du noe gøy?En del, men har vært borti verre.
Hadde lagt opp hele handlerunden på forhånd for å være mest mulig effektiv ved tanke på mitt bekken.
Så bra! 45 min er ikke mye tid!En del, men har vært borti verre.
Noen hyller til lekestuen, overmadrass til babyen, nattlys og masse småting.Kjøpte du noe gøy?
En del, men har vært borti verre.
God ettermiddag
Stille her i dag
Ja, det er vel litt typisk? Men folk har vel gjerne litt å ordne og gjøre på lørdager. Ellers er det vel mange som er i perm og sykemeldte her, eller?D har vært stilt i hele dag i grunnen. Jeg har kjeda meg masse, men når jeg så ikke er på, da kommer de andre og er aktive![]()
Bare å forsette å skravle det, så holder du deg fint inne.Jess - endelig er jeg også på topp100 listen, så lenge det varer![]()
Hahaha.. Ingen garanti altså?Oooh, d hjalp visst at jeg surna i sted, for da begynte både mann og barn å rydde! D er masse igjen enda, men de starta ihvertfall. Mannen får fullføre i morgen
Vet ikke om jeg vil garantere at å surne hjelper for alle da, tror d var et engangstilfelle![]()
Bare å forsette å skravle det, så holder du deg fint inne.
Hver 4 time.
Vet du hvor ofte de oppdaterer den listen? Kjedelig å akkurat ikke komme med.
Takk! Da er det litt lettere å følge med.Hver 4 time.
Ja, det er vel litt typisk? Men folk har vel gjerne litt å ordne og gjøre på lørdager. Ellers er det vel mange som er i perm og sykemeldte her, eller?
Det har jeg funnet ut ogsåD har vært stilt i hele dag i grunnen. Jeg har kjeda meg masse, men når jeg så ikke er på, da kommer de andre og er aktive![]()
Godt planlagt.D er jo godt gjort da!!!45 min er jo en bragd!
![]()
Godt planlagt.
Alt fra nøyaktig hvordan vi skulle gå til hvilke plasser i varehallen det vi skulle hente der lå.
Høygravid med bekkenløsning og krykker hadde jeg ikke orket det anderledes.
Hahaha.. Ingen garanti altså?
Godt når andre rydder, selv om de ikke ble ferdige![]()
Først ukes handel, så IKEA og til slutt lekebutikken.Syns du er tøff som i hele tatt gir deg i kast med ikea i en sånn tilstand![]()