I fjor, tror jeg... Evt 2013Hva er sent da?
Begynte vel ganske med en gang jeg da, så er vel derfor ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I fjor, tror jeg... Evt 2013Hva er sent da?
Begynte vel ganske med en gang jeg da, så er vel derfor ja![]()
aha.. Så ikke det jegJeg vet hva det er, men litt morsom skriveleif![]()
2008 her. Da var jeg sent ute i forhold til alle jeg kjenteI fjor, tror jeg... Evt 2013
Jeg motstå det lenge, ville ikke.2008 her. Da var jeg sent ute i forhold til alle jeg kjente![]()
Det er jo deg da.. aldri godt å vite hva som skjer innen for husets fire vegger hos dereAner ikkehaha
Jeg ville ha sjokolademelk i glasset mitt og sugerør, og mannen helte det i hånda mi og skulle sette sugerør i halsenaner ikke hvor latteren kom fra
og får ihvertfall ikke frem den komiske delen av det ved å skrive
![]()
kra kra...Jeg kråke? Hvem snakker liksom?hahaha
Bare vent til duppeturen vår du![]()
Kan vente til termin, men de ekstra dagene var grusomme sist, synes jeg. Veldig tungt, rett og slett. Men fikk jo selvsagt den beste premien til sluttFår håpe den kommer snart dajeg fødte 14 dager før, så om jeg føder etter termin tror jeg dagene blir fryktelig lange.. Man bygger seg opp forventninger til tross for at man vet at det er vanlig å føde innen for de 5 ukene...
Samboeren min sovner over alt! Haha.. Men han sover ikke så godt over tid og det er jeg 100% sikker på at er pga skjev nesevegg, men legen vil ikke henvise videre til sykehuset... Det er om å gjøre å sovne før han, for han bråker så sinnsykt når han skal puste inn når han sover..Håper mine arver faren sitt gode sovehjerte. Er veldig kjekt når jeg drømmer fine ting, men ikke når det ikke er så fine ting.
Ja, det er virkelig verdens beste premieKan vente til termin, men de ekstra dagene var grusomme sist, synes jeg. Veldig tungt, rett og slett. Men fikk jo selvsagt den beste premien til slutt![]()
Også vil ikke legen sende han videre?? Det er for dårlig. Min sovner hvor som helst og på 14 år tror jeg han har sovet dårlig maks fem ganger vSamboeren min sovner over alt! Haha.. Men han sover ikke så godt over tid og det er jeg 100% sikker på at er pga skjev nesevegg, men legen vil ikke henvise videre til sykehuset... Det er om å gjøre å sovne før han, for han bråker så sinnsykt når han skal puste inn når han sover..
Det er jo deg da.. aldri godt å vite hva som skjer innen for husets fire vegger hos dere![]()
kra kra...
på duppeturen skal jeg "oppgradere" deg til måkehahahaha
Ser sånn utTror jeg har passert 1500 nå???
Juhu.. Dette blir bra. Skal legge meg nåSer sånn ut
God nattJuhu.. Dette blir bra. Skal legge meg någod natt.
Ja, han har vært hos spesialist og han har sendt videre for å ta bilder.. Men skaden er ikke stor nok visstnok.. Han brakk nesa da han ble født.. Jeg prøver å få han til å dra til noen andre..Også vil ikke legen sende han videre?? Det er for dårlig. Min sovner hvor som helst og på 14 år tror jeg han har sovet dårlig maks fem ganger v
Dere er høns, begge tokra kra...
på duppeturen skal jeg "oppgradere" deg til måkehahahaha
God nattJuhu.. Dette blir bra. Skal legge meg någod natt.
Hahaaha.. Så ikke det jeg![]()
Tror øyene går litt i krysshahaha
Kjedelig. Får ta det privat hvis ingen vil hjelpe.Ja, han har vært hos spesialist og han har sendt videre for å ta bilder.. Men skaden er ikke stor nok visstnok.. Han brakk nesa da han ble født.. Jeg prøver å få han til å dra til noen andre..