Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde nok valgt citycross, mem tørr ikke da jeg var født med hoftedysplasi og måtte putebehandles. Får lille det, så blir citycross for trangJa, noe sånt.. mens på city cross er sportsdel og bag helt separat..
Ja, noe sånt.. mens på city cross er sportsdel og bag helt separat..
Ok, skjønner.. er jo en risiko..Hadde nok valgt citycross, mem tørr ikke da jeg var født med hoftedysplasi og måtte putebehandles. Får lille det, så blir citycross for trang
Men citycross og edge har samme understellene? Har de ikke?Jepp, siden city cross er ei sportsvogn, som det ikke ER bag på, men du kan kjøpe bag separat om du vil, citybag, ikke sant? Sånn som jeg gjorde med noen som var forgjengeren til Nitro, finnes ikke lenger.
JeppJepp, siden city cross er ei sportsvogn, som det ikke ER bag på, men du kan kjøpe bag separat om du vil, citybag, ikke sant? Sånn som jeg gjorde med noen som var forgjengeren til Nitro, finnes ikke lenger.
Ja, mye å tenke overOk, skjønner.. er jo en risiko..
Men citycross og edge har samme understellene? Har de ikke?
Hadde bagdelen lenge her. Var snedig.Mulig det, men da er reelt sett city cros egentlig sporsvogndelen av due edge sånn ca, også kan man kjøpe vity bag til, det ere nemindre bag enn egdebaggen
Er jo sånn da når man forelsket seg.. men når man har mulighet tenker jeg det er greit å skifte.. man går jo litt lei visstnok..
Nei, tror ikke det.. er vel mondial som har samme understellMen citycross og edge har samme understellene? Har de ikke?
Så bra. Skal være spennende![]()
Hadde nok valgt citycross, mem tørr ikke da jeg var født med hoftedysplasi og måtte putebehandles. Får lille det, så blir citycross for trang
Haha.. hvis man ikke går over til å elske det/hanEr sånn med alt man forelsker seg i vel?![]()
hehe
Nei, tror ikke det.. er vel mondial som har samme understell
Ja.. men city cross er en annen vogn/annen sportsdel i alle fall.. den er lavere, lettere og mindre..mondial er i praksis samme vogna, bare annen design
Haha.. hvis man ikke går over til å elske det/han
Nei. Men den kommer når baby har tenkt detJA!!! Men, ingen fødsel :s
JeppDet er santstooor forskjell det der♡