Felles skravle 2015

Er jo sånn da når man forelsket seg.. men når man har mulighet tenker jeg det er greit å skifte.. man går jo litt lei visstnok..

Ja, noe sånt.. mens på city cross er sportsdel og bag helt separat..

Jepp, siden city cross er ei sportsvogn, som det ikke ER bag på, men du kan kjøpe bag separat om du vil, citybag, ikke sant? Sånn som jeg gjorde med noen som var forgjengeren til Nitro, finnes ikke lenger.

Jepp, siden city cross er ei sportsvogn, som det ikke ER bag på, men du kan kjøpe bag separat om du vil, citybag, ikke sant? Sånn som jeg gjorde med noen som var forgjengeren til Nitro, finnes ikke lenger.
Men citycross og edge har samme understellene? Har de ikke?

Jepp :-)

Men citycross og edge har samme understellene? Har de ikke?

Mulig det, men da er reelt sett city cros egentlig sporsvogndelen av due edge sånn ca, også kan man kjøpe vity bag til, det ere nemindre bag enn egdebaggen

Last edited:
Er jo sånn da når man forelsket seg.. men når man har mulighet tenker jeg det er greit å skifte.. man går jo litt lei visstnok..

Er sånn med alt man forelsker seg i vel? :o :p hehe

Hadde nok valgt citycross, mem tørr ikke da jeg var født med hoftedysplasi og måtte putebehandles. Får lille det, så blir citycross for trang

Håper min er stor nok, hvis ikke må jeg shoppe:o
Vet du hva måla bør være?

Back
Topp