Felles skravle 2015

Jeg har begynt å telle ned til 2016-fargene kommer jeg. Siden jeg TIDLGIST får november, og antakelig ikke de heller (og kanskje ikke i det hele tatt) trenger jeg ikke plages av at 2015-rød er så lite meg. Jeg kan håpe at 2016-rød er det. De lanseres jo sånn tidlig på høsten en gang...

feb-ars-april babyer er jo laget i den lyse årstiden, når folk vel påvist er mer aktive i sengehalmen?

Men så er det en ny boom av de som har sitet på bhg.plass-fristen sån i juli/august.

Er visst en babyboom i februar/mars/april etter som jeg forstod på jm ☺️
Det var det før, men de siste årene er den blitt flyttet til juli/august.
Endringen skjedde etter omlegningen av barnehageopptaket

Har å gå på ja.

Det er bare irriterende at det har vært sånn siden september

Det skjønner jeg ja:/ kommer det til å fortsettr sånn og eller?

Jeg har begynt å telle ned til 2016-fargene kommer jeg. Siden jeg TIDLGIST får november, og antakelig ikke de heller (og kanskje ikke i det hele tatt) trenger jeg ikke plages av at 2015-rød er så lite meg. Jeg kan håpe at 2016-rød er det. De lanseres jo sånn tidlig på høsten en gang...

Farger? Skjønte ikke helt hva du mente jeg nå:p

feb-ars-april babyer er jo laget i den lyse årstiden, når folk vel påvist er mer aktive i sengehalmen?

Men så er det en ny boom av de som har sitet på bhg.plass-fristen sån i juli/august.

Jeg var på begge:p haha
Helt tilfeldig at det ble juli her fpr å si det sånn, men blir nok et press på sykehus da ja. Også er det jo midt i fellesferien:o

Back
Topp