Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da forlater jeg dere litt.
Må ned å brette klær og rydde
Du får kose deg. Blir i sofaen jeg.Nei, da forlater jeg dere litt.
Burde gjøre litt husarbeid jeg og. Får vente liiiiiiitt tilNei, da forlater jeg dere litt.
Kos deg med husarbeidet. Tenkte egentlig ikke å gjøre husarbeid i dag, men ser jeg må brette og legge bort klær jeg og.
For en deilig start på helgen![]()
Du får kose deg. Blir i sofaen jeg.
Det fine med å legge sammen klær er at man kan ha Netflix på iPad'en ved siden av samtidigBurde gjøre litt husarbeid jeg og. Får vente liiiiiiitt til![]()
Ja. Kommer jo Ann på hvor mange mnd de har den medJepp, eller jeg kan vinne nå, og så kan du vinne den en annen måned med i god tid før oktober..
Ja var flere forrige mnd. Men pysjen er kjempe finJeg husker ikke hva jeg skrev at jeg ønsket meg jeg, men pysjen kunne jeg ha tenkt meg ihvertfall. Var ikke like mange premier som appellerte til meg denne gang, men er veldig spent på hva slags premier d blir neste måned![]()
Vi skal flytte I løpet av mars men så lenge kriteriene ikke uoverkommelige så blir jeg med. Tviler på topp 10 hvis det blirMens jeg er med på mars altså!!!
JAAAAAAAAA!!!!!!!!
FANTASTISK!!!!!!!!!!!
Jeg har tårer i øya, og kjenner at jeg har en påbegynnende spenningshodepine hahahaha! Jeg hylla altså såååå høyt![]()
Å da gikk stafetten som håpet tenker jeg ???JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan jeg puste nå?
Ble nok seier jaÅ da gikk stafetten som håpet tenker jeg ???![]()
Så Morro.Ble nok seier jaleste det på vg.no
Hvilken plass fikk de?Var spennede stafett, godt Norge vant.
Ble litt rørt av de franske også jeg da
Å da gikk stafetten som håpet tenker jeg ???![]()
Så bra. Skal være spennendeÅh, den var fantastisk! Akkurat sånn som en stafett bør være![]()
Det fine med å legge sammen klær er at man kan ha Netflix på iPad'en ved siden av samtidig
Nei, nå går jeg
De fikk 3.plassHvilken plass fikk de?
BronseHvilken plass fikk de?