Babyer av stafett??Denne stafetten er spennende da!!blir det noe babyer av dette??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyer av stafett??Denne stafetten er spennende da!!blir det noe babyer av dette??
Da kan jo du hjelpe meg med å legge inn en god startMens jeg er med på mars altså!!!
Denne stafetten er spennende da!!blir det noe babyer av dette??
Babyer av stafett??
Denne stafetten er alt for spennende.
Men er ikke det det du ønskerJa, vi blir så gira at riene settes igang![]()
Nå blir det bra.NÅ, NÅ DERE!! Heia Gløersen!!!!!!!!!!!
Ja, skulle de ikke hoppe i sofaen av spenning og starte fødsel?Babyer av stafett??
Når kommer de i mål?Denne stafetten er alt for spennende.
Men er ikke det det du ønsker
Når er det egentlig du har termin?
Syns det bare er gøy når det er spennendeDenne stafetten er alt for spennende.
Har akkurat vekslet for siste gang nå, så kanskje 20 minutter...Når kommer de i mål?
Syns det bare er gøy når det er spennende
Glad jeg gjorde det jeg skulle av jobb FØR stafetten, og ikke under
De er i mål om 15 20 minNår kommer de i mål?
Jeg tenker jeg blir på jobb (radio) til det er ferdig jeg, går jo glipp av mye på å få ut til bilen.... Skulle egentlig gi meg ca nå...Om ca 20-25 min tenker jeg![]()
Termin på kvinnedagenJo, håper på en fødsel i morgen så jeg rekker femmila på søndagHar termin 8. mars, men storesøster kom 16/17 dager før av seg selv, så har aldri gått gravid så lenge før. Og lillesøster er vesentlig større enn storesøster var, så greit å få d unnagjort snart
![]()
Jeg tenker jeg blir på jobb (radio) til det er ferdig jeg, går jo glipp av mye på å få ut til bilen.... Skulle egentlig gi meg ca nå...
Men så skal jeg sende ut 32 mail først, tenkte jeg