Felles skravle 2015

Er jo mye fint på topp 100 og

Jeg husker ikke hva jeg skrev at jeg ønsket meg jeg, men pysjen kunne jeg ha tenkt meg ihvertfall. Var ikke like mange premier som appellerte til meg denne gang, men er veldig spent på hva slags premier d blir neste måned :)

Åh, nå er d spennende altså!! Håper Niklas bare spruter på nå så vi får litt luke når Didrik skal ta over.

Jeg husker ikke hva jeg skrev at jeg ønsket meg jeg, men pysjen kunne jeg ha tenkt meg ihvertfall. Var ikke like mange premier som appellerte til meg denne gang, men er veldig spent på hva slags premier d blir neste måned :)
Den pysjen er helt fantastisk.
Kjøpte flere av dem til frøkna siden hun ikke tålte ull.
Bambus er et fantastisk materiale med samme egenskaper som ull, og etter min erfaring har Lilleba det absolutte beste

Vott og lue og pysj er de to premiene jeg kunne ha tenkt meg siden jeg ikke når opp til staspremiene :)

Pysjen til lillesøster, lue og votter til storesøster :D

Den pysjen er helt fantastisk.
Kjøpte flere av dem til frøkna siden hun ikke tålte ull.
Bambus er et fantastisk materiale med samme egenskaper som ull, og etter min erfaring har Lilleba det absolutte beste

Så bra! Storesøster har fått et sett med bambull superundertøy, men har ikke fått testet det enda.

Siden pappan har atopisk eksem har vi unngått ull innerst, har alltid hatt bomull, så ull.

Så bra! Storesøster har fått et sett med bambull superundertøy, men har ikke fått testet det enda.

Siden pappan har atopisk eksem har vi unngått ull innerst, har alltid hatt bomull, så ull.
Når det kommer til disse bodyene fra Lilleba kan de virke litt dyre, men er egentlig ikke det.
De er laget for å gå over 2 størrelser.
Man kan lett brette opp ermene, og det er to kneppinger på klaffen slik at selve kroppen kan gjøres lenger ettersom babyen vokser. Da varer de lenger

Når det kommer til disse bodyene fra Lilleba kan de virke litt dyre, men er egentlig ikke det.
De er laget for å gå over 2 størrelser.
Man kan lett brette opp ermene, og det er to kneppinger på klaffen slik at selve kroppen kan gjøres lenger ettersom babyen vokser. Da varer de lenger

Så smarte! Hvor kjøper du Lilleba hen da?

Oppdatering kl 14:01

1. m&m mini 2.989
2. Mirell 2.912
3. Peppercat 2.453
5. Lilleblomst_15 2.315
6. lizzed 2.179
7. Hope91 2.100
8. Kengu 1.783
9. Musemor med to små og en i magen 1.768
12. Lady_Z 1.614
15. trinebeth 1.453
16. ALN89 1.428
17. Babylito 1.414
16. ALN89 1.428
20. Sara 1.113
21. EJ 1.106
23. Beckymams 979
26. Mallejenta 799
47. Lanterne 384
75. Fiona84 275

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.446 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 15 øverste ajour til 1.500.
14 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/

Takk for oppdateringen!

Tviler på 500 innlegg på meg resten av dagen og i løpet av morgendagen gitt. Da må jeg nok skrive en bokstav per innlegg og da blir jeg nok disket :p

Takk for oppdateringen!

Tviler på 500 innlegg på meg resten av dagen og i løpet av morgendagen gitt. Da må jeg nok skrive en bokstav per innlegg og da blir jeg nok disket :p
Du vil nok ikke klare 1.500, men du ligger da på topp 100..
Du får se om du får tid neste måned ved tanke på at babyen kommer snart

Ja, jeg tørr liksom ikke si at neste måned da skal jeg. For da sitter jeg jo med en baby før eller senere. Men får bare skravle ivei så lenge jeg klarer ;)
Spørs jo også seff på premiene og da ;)
Tenker det samme.
Kommer kanskje til å starte sterkt, og så får vi se når han kommer.
Er satt opp til KS 23. mars, men kommer han som storesøster kommer jeg ikke til å gå så langt.

Premiene har selvfølgelig litt å si de også

Denne stafetten er spennende da!!blir det noe babyer av dette??

Back
Topp