Og du velger?Jeg ble akkurat spurt om å treffe ei venninne, men da går jeg glipp av stafetten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og du velger?Jeg ble akkurat spurt om å treffe ei venninne, men da går jeg glipp av stafetten.
Sa jeg skulle komme om en halvtime, men kanskje om jeg drar nå... kanskje jeg rekker slutten???Si du kan etter stafetten
Eventuelt så kan du snike litt på telefonenSa jeg skulle komme om en halvtime, men kanskje om jeg drar nå... kanskje jeg rekker slutten???
Men da må jeg jo greie det I kveld I tilfelle det blir stille her I morgenMan har tilogmed i morgen, ja
Tror jeg velger å komme meg utOg du velger?
Ja det kan jeg jo gjøre... eller kanskje de viser den på kafénEventuelt så kan du snike litt på telefonen
Haha.. ja :-D krysser fingre og tær for deg.. han min må vente litt til. Jeg er ikke klar!
Si du kan etter stafetten
Hihihi! Bare å hoppe og heie! :-DTakk takk! Jeg er så spent på stafetten at jeg blir litt kvalm faktisk haha!![]()
Sant det, men vugga er fin, og veska begynner jeg å venne meg til...Men du ønsker deg ikke denne månedens premier, og så du skulle spare skravleenergien til neste måned![]()
Godt poeng.Men da må jeg jo greie det I kveld I tilfelle det blir stille her I morgendet er jo helg
![]()
Hihihi! Bare å hoppe og heie! :-D
Håper på vugga her. Den ser jo kjempe fin ut. Og nå som vi skal flytte til nytt hus har jeg god plassSant det, men vugga er fin, og veska begynner jeg å venne meg til...
Ja har kanskje 50 igjen om jeg er heldigGodt poeng.
Er oppdatering om ca 20 minutter, på forrige oppdatering manglet du 82 innlegg og du har skravlet litt nå.
Du kan planlegge etter den
Sorry vennen, vuggen er minHåper på vugga her. Den ser jo kjempe fin ut. Og nå som vi skal flytte til nytt hus har jeg god plass![]()
Ja har kanskje 50 igjen om jeg er heldig![]()
Skulle vært 2Sorry vennen, vuggen er min![]()
Er jo mye fint på topp 100 ogJeg får la være å vinne den jeg da, i det minste
Det er detEr jo mye fint på topp 100 og