Felles skravle 2015

det er nok sant.. Men hvis det er personer som ikke har ett sosialt liv pga sykdom osv så der kanskje trolling det som er alternativet de velger.. Er ikke sikkert de kobler at det de gjør er galt engang.
Kan jo være... syns I såfall synd på de... burde jo være mulig å få til ett bedre liv for seg selv uten å late som

Hadde en kunde på min tidligere arbeidsplass som hele tiden spurte etter kataloger for barnetøy, og når de nye katalogene kom. Det viste seg at hun klippet ut bilder av barna og hadde de i album og i lommeboken og sånn.. Litt skummelt, men er jo egentlig helt uskyldig, hun var jo ikke frisk.
Nei er jo enkelte som sliter psykisk. Av ulike grunner.

Da tar jeg med meg vondtene min og legger meg. I morgen er d herrestafett så mulig hun timer d da. Om ikke så blir d nok under femmila på søndag tenker jeg ;)

Da tar jeg med meg vondtene min og legger meg. I morgen er d herrestafett så mulig hun timer d da. Om ikke så blir d nok under femmila på søndag tenker jeg ;)
Hehe..ja, men det er vel bedre å gå glipp av litt vm enn å vente enda lenger.

Da vil jeg ønske alle flotte damer en god nattssøvn. Vi skravles sikkert I morgen. God natt. ♡

Nei jenter.. Nå trekker jeg meg litt unna også..
Skal se ferdig Castle så skal jeg legge meg! ;)

god natt jenter. skvaldres i morgen ;)

Back
Topp