sant santJa, det er jo mange som er inne på forum og spør de som er lengre på vei om ting. Da kunne de bare spurt vennene sine her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sant santJa, det er jo mange som er inne på forum og spør de som er lengre på vei om ting. Da kunne de bare spurt vennene sine her.
Hahahahaha, dævver av autocorrect og må la den stå!! Skal stå propper!!Jaajeg sitter å fniser med promper i øra og pcen på fanget mens samboeren ser rart på meg. Prøve å fortelle litt og, men han får jo ikke med seg konteksten
![]()
Synes det er greit å snakke om annet en graviditet og prøving. Selv om det blir litt prat om det selvfølgelig. Syns du har ei fin forklaring på slik vi føler det er her inne.Her er det jo mest løst og fast vi snakker om..
Det er som jeg har sagt tidligere.
Vi er som en venninnegjeng som sitter å drikker kaffe og sladrer![]()
Hahahahaha, lurte litt på denHahahahaha, dævver av autocorrect og må la den stå!! Skal stå propper!!
Jahehe ja det er sånn det er det desverre...
![]()
Hahahahaha, lurte litt på den
Synes det jeg også. Det er jo litt som å sitte på kaffe med noen venninner, eller hjemme i sofaen osv..Synes det er greit å snakke om annet en graviditet og prøving. Selv om det blir litt prat om det selvfølgelig. Syns du har ei fin forklaring på slik vi føler det er her inne.
Ja det hadde hvert litt kjipt.. dobbel leie i februarJagikk bort alt for mye penger til både tvlisens og takstmann.. I tillegg holdt jeg på å drite meg ut, husleia har økt og obos har sendt ut to regninger med gammel sum og ny sum.. Ganske greit at jeg så det og fikk slettet den ene
![]()

Godt å høre. Virker ikke som en behagelig ting å gjøre v![]()
jeg pleier egentlig å være flink til å lese over før jeg poster, evt rett etter at jeg har postet, men noen feil sniker seg inn
har ikke for vane å sitte med promper i øret
![]()
Hater å krangle med symaskinen min! blir så frustrert!!!!Jeg er så irritert på symaskinen min i kveld. Holder på med et babynest, men det hadde ikke symaskinen særlig lyst til, driver og tuller med undertråden. Og når jeg hadde klart å ordne det så merker jeg at det ikke akkurat er enkelt å sy med et litt elastisk stoff og et som er fast. Kjedelig. Må ta det opp igjen og være mer nøye med nålene, det kjedeligste jeg vet. Får ta det opp igjen en annen dag, nå har hormonene mine sagt at det er nok..
Ja veldig kjekt. Er andre steder også, men trives best her. Ingen biter hode av hverandre for litt annen tenkingSynes det jeg også. Det er jo litt som å sitte på kaffe med noen venninner, eller hjemme i sofaen osv..
Også er vi veldig åpne og tilgjengelige. Det er ingen som "dømmer" hverandre her inne.
Viktig å høre på hormonene. Jeg kan virkelig ikke noe som har med håndarbeid å gjøre.Jeg er så irritert på symaskinen min i kveld. Holder på med et babynest, men det hadde ikke symaskinen særlig lyst til, driver og tuller med undertråden. Og når jeg hadde klart å ordne det så merker jeg at det ikke akkurat er enkelt å sy med et litt elastisk stoff og et som er fast. Kjedelig. Må ta det opp igjen og være mer nøye med nålene, det kjedeligste jeg vet. Får ta det opp igjen en annen dag, nå har hormonene mine sagt at det er nok..
Baha.. Nei, det hadde satt en demper i økonomienJa det hadde hvert litt kjipt.. dobbel leie i februar![]()
nettopp.. Det er det.. Det er jo ofte en grunn til at folk spør om råd.. Fordi de ikke kan svare på det selv.Ja veldig kjekt. Er andre steder også, men trives best her. Ingen biter hode av hverandre for litt annen tenkingmen litt fakta kan komme og det har jo alle lyst å vite
eller ? Hihi.. heldigvis ingen spydigheter.
men du hadde vel fått det tilbake eller bare trekt fra neste mnd?Baha.. Nei, det hadde satt en demper i økonomien![]()
Lenge siden jeg har sett troll i det hele tatt på bv faktisk.nettopp.. Det er det.. Det er jo ofte en grunn til at folk spør om råd.. Fordi de ikke kan svare på det selv.
Å jeg tenker at det er jo litt derfor vi er her.. for å "lære og lære bort".
Det er ikke noe vits i å bite hodet av folk fordi de lurer på noe.. Det er jo klart noen som virker som de "troller" men det er heldigvis lenge siden jeg har sett noen troll her nå.
Ja, men det er jo en hel Mnd tilmen du hadde vel fått det tilbake eller bare trekt fra neste mnd?
Ja. Tror ikke det er like enkelt her inne som kanskje på andre sosiale medier. Liker meg bedre her på bv. Ryddig og greit og følge med tråder. Kan hende det er for jeg har begynt å forstå systemet.nettopp.. Det er det.. Det er jo ofte en grunn til at folk spør om råd.. Fordi de ikke kan svare på det selv.
Å jeg tenker at det er jo litt derfor vi er her.. for å "lære og lære bort".
Det er ikke noe vits i å bite hodet av folk fordi de lurer på noe.. Det er jo klart noen som virker som de "troller" men det er heldigvis lenge siden jeg har sett noen troll her nå.
tror nesten det er 1 år siden... Var 2 fjortis jenter for en goooooooooooood stund siden som klarte å dra på seg hele BV gjengen.. Men de to sa jo faktisk unnskyld...Lenge siden jeg har sett troll i det hele tatt på bv faktisk.