Felles skravle 2015

Det var ikke mye å gjøre, og matte er det faget han liker aller best og utfordres ikke i leksene i det hele tatt.

Får han ikke noen ekstraoppgaver heller? Om han gjør en side på ett minutt, så burde han kanskje fått litt nye utfordringer

Føler meg fin igjen nå da, men blir liggende litt til sånn for sikkerhetsskyld.
Prøvde å være flink til å løfte riktig også, men blir fort litt ivrig når frøkna syns det er så gøy.

Bedre å ta seg litt ekstra tid en å merke det igjen med en gang:)

Joda, ser den. Men magen og kroppsfasongen nå er kanskje ikle den aller beste for mye løft nå? ;)

Bedre å ta seg litt ekstra tid en å merke det igjen med en gang:)

Joda, ser den. Men magen og kroppsfasongen nå er kanskje ikle den aller beste for mye løft nå? ;)
Den er ikke det.
Gruer meg til etter KS, da får jeg ikke lov til å løfte henne i det hele tatt på 4-6 uker :(
Hvordan forklare det til en 3 åring

Hva skjer i kveld da jenter!? Jeg jobber til 20:00. Så skal jeg hjem å slå på TV. Gubben jobber i natt. Så da blir det meg og laptopen forran TV i kveld!

Da er Jr i drømmeland og eg ligg på sofaen. Burde laga meg noko mat, men meir lyst på potetgull og sjokolade :P

Nei, veldig, veldig lite.

Ei side norsk tre dager i uka, og ei side matte den fjerde dagen. Det er fort gjort.
Norsken begynner endelig å ta litt tid, med setninger som skal leses fem ganger, men fortsatt ferdig før middagen er klar. I dag ba han om å få gjøre lekser ettet middag, og forsto så hvorfor jeg vil han skal ta det før han leker når kompisen ringte
Det var ikke mye neii. Blir nok er i 2.klasse

Den er ikke det.
Gruer meg til etter KS, da får jeg ikke lov til å løfte henne i det hele tatt på 4-6 uker :(
Hvordan forklare det til en 3 åring

Ja, det blir nok hakket verre ja. Og da KAN du ikke løfte!
Kanskje hun skjønner det om du viser henne magen?

Hva skjer i kveld da jenter!? Jeg jobber til 20:00. Så skal jeg hjem å slå på TV. Gubben jobber i natt. Så da blir det meg og laptopen forran TV i kveld!

Blir litt skravling da;)

Er der noe å gjøre på jobb da?

Etter en dag i avslappende stilling er jeg tom for sjokolade...

Eg la meg til å sova etter å ha levert A i bhg. Sto opp 12:30 og reiste til JM, henta A etter det og fungert som klatretårn i to timar. Ein pose full av sjokolade og potetgull står og ventar på meg :P

Får han ikke noen ekstraoppgaver heller? Om han gjør en side på ett minutt, så burde han kanskje fått litt nye utfordringer
Vi får lov å gjøre de sidene i boka de ikke får i lekse.

Jeg pleide gi ham ekstra utfordringer på pc før jul, det har glidd ut nå i årsoppgjøret, vi får ta fatt på det igjen. Vi snakker mye matte da, han får oppgaver hele dagen som en del av samtalene våre. Men vi får ta det opp med læreren, utviklingssamtale neste uke eller noe sånn.

Halloen :) ikke vært så aktiv i det siste pga kvalmen.. Men i dag har jeg en god dag, har til og med vært en liten tur innom jobben og hilst på barna :)

Ungen fikk også fortelle svigermor at jeg har en baby i magen :) hun ble veldig glad :)

Back
Topp