Felles skravle 2015

Da var vi hjemme igjen etter kino og mc`en :) En fin fin dag! Men NÅ er jeg sliten.... *gjesp*

Tatt ut boss og kompost.
Tømt oppvaskmaskina
Tatt første del av oppvasken
Lager middag nå

Må nødvendigvis vaske opp igjen etterpå.

Så var det å så diverse. Hva mer?

Flink. Du må huske å spise middagen og da;) hehe
Hm...så chilli? :)

Vurderer å springe trapper :p
Noen påstår det hjelper:)
Bare ikke fortell det til samboeren.
Av en eller annen grunn har de en tendens til å syntes å så på sin høygravide kjære løpe i trappen er hysterisk morsomt.
Kjenner ei som sa det, mannen fant frem treningstøy til henne, og mens hun skiftet satte han seg til rette med en øl en ventet.
Hun ble sinna...

Da har jeg blitt hevet i seng av mannen.
Vi hadde mistet nettet, og mens han pratet med brukerstøtte aktivisere jeg yngstemann ved å ta ut av oppvaskmaskinen.
Hun elsker å hjelpe til.
Der var det en del matbokser hun holdt mens jeg løftet henne slik at hun kom opp til skapet.
Når vi var ferdige etter gjentatte løft fikk jeg skikkelig vondt i magen og brakk meg siden jeg ble veldig kvalm :(

Syns nå jeg har fått gjort litt i dag da (må skryte litt:p )
Vasket to omganger med klær, så nå er det ikke plass til å henge opp mer.
Vasket opp
Vasket badet
Båret ut masse søppel og papp
Henta ved
Båret ned en del ting i kjelleren
Huska på, dog litt sent, å ta opp mat fra fryseren
Støvsuget filteret på askesugeren
Gått tur med hunden

Da syns jeg selv jeg kan få lov til å slappe av på sofaen litt før mannen kommer hjem om en halvtime-times tid :D
Og vofsen er enig ser det ut som, der han har planta seg oppå fanget mitt for å sove;)
Så flinkk du har vært i dag.)

Bare ikke fortell det til samboeren.
Av en eller annen grunn har de en tendens til å syntes å så på sin høygravide kjære løpe i trappen er hysterisk morsomt.
Kjenner ei som sa det, mannen fant frem treningstøy til henne, og mens hun skiftet satte han seg til rette med en øl en ventet.
Hun ble sinna...
Da hadde nok jeg og blitt sinna :p

Må du hjelpe med lekser og da? :)
Ja, men ei side i matteboka tok kansje et minutt, så det er greit...

Da var det oppvasken igjen da... Lite lysten. Oppvasken er mannen sin greie. Bare at han jobber jo så mye at jeg må trå til innimellom.

Da har jeg blitt hevet i seng av mannen.
Vi hadde mistet nettet, og mens han pratet med brukerstøtte aktivisere jeg yngstemann ved å ta ut av oppvaskmaskinen.
Hun elsker å hjelpe til.
Der var det en del matbokser hun holdt mens jeg løftet henne slik at hun kom opp til skapet.
Når vi var ferdige etter gjentatte løft fikk jeg skikkelig vondt i magen og brakk meg siden jeg ble veldig kvalm :(

Du må være forsiktig med løfting da! Bra mannen sendte deg i seng da:)

Har de mye lekser?
Nei, veldig, veldig lite.

Ei side norsk tre dager i uka, og ei side matte den fjerde dagen. Det er fort gjort.
Norsken begynner endelig å ta litt tid, med setninger som skal leses fem ganger, men fortsatt ferdig før middagen er klar. I dag ba han om å få gjøre lekser ettet middag, og forsto så hvorfor jeg vil han skal ta det før han leker når kompisen ringte

Ja, men ei side i matteboka tok kansje et minutt, så det er greit...

Da var det oppvasken igjen da... Lite lysten. Oppvasken er mannen sin greie. Bare at han jobber jo så mye at jeg må trå til innimellom.

Så flink han er da:)

Oppvaska ja. Bør vel ta noe her etter middagen og:) skal prøve å være flink til å holde det ryddig på kjøkkenet og badet fremover:p

ikke noe, har skjært opp et eple og det er vel det. Resten av dagen har jeg tilbragt på sofaen..

Kan være nok innimellom det. Hvordan er formen?

Så flink han er da:)

Oppvaska ja. Bør vel ta noe her etter middagen og:) skal prøve å være flink til å holde det ryddig på kjøkkenet og badet fremover:p
Det var ikke mye å gjøre, og matte er det faget han liker aller best og utfordres ikke i leksene i det hele tatt.

Back
Topp