Felles skravle 2015

Haha, nei! Men de gjorde d vel for å sjekke om hun var festet kanskje? Eller bare sånn fordi de kunne? Aner ikke :p
Hos meg tok de på siden av magen og vrikket for å sjekke om hodet hadde festet seg, men det fins sikkert flere metoder.
Syns egentlig det var litt rart de trykket den inn fra innsiden. Tenker litt på dette mye punktet på toppen av hodet på babyer :rolleyes:

Hos meg tok de på siden av magen og vrikket for å sjekke om hodet hadde festet seg, men det fins sikkert flere metoder.
Syns egentlig det var litt rart de trykket den inn fra innsiden. Tenker litt på dette mye punktet på toppen av hodet på babyer :rolleyes:

Ja, d gjorde jeg etterpå og! Fikk litt angst når vi kjørte hjem fra sykehuset. Men mannen trøstet meg med at de nok visste veldig godt hva de gjorde :)

Hvis det starter før ks. Blir det vanlig fødsel eller haste ks
Det er en grunn til at man får innvilget KS så blir selvfølgelig ikke vanlig fødsel.
Det blir "haste" KS..
Det vil si man blir lagt inn og KS blir tatt når de får et operasjonsrom ledig.
Ikke noe problem om jeg må vente litt, klarer ikke å føde normalt uansett...

Haha, nei! Men de gjorde d vel for å sjekke om hun var festet kanskje? Eller bare sånn fordi de kunne? Aner ikke :p

Ikke godt å si.
Sånn for moroskyld. Haha; tittei, har du tenkt til å komme ut? ;)

Ja, d gjorde jeg etterpå og! Fikk litt angst når vi kjørte hjem fra sykehuset. Men mannen trøstet meg med at de nok visste veldig godt hva de gjorde :)

Får da regne med det;) de har vel jobbet med slikt en stund

Syns nå jeg har fått gjort litt i dag da (må skryte litt:p )
Vasket to omganger med klær, så nå er det ikke plass til å henge opp mer.
Vasket opp
Vasket badet
Båret ut masse søppel og papp
Henta ved
Båret ned en del ting i kjelleren
Huska på, dog litt sent, å ta opp mat fra fryseren
Støvsuget filteret på askesugeren
Gått tur med hunden

Da syns jeg selv jeg kan få lov til å slappe av på sofaen litt før mannen kommer hjem om en halvtime-times tid :D
Og vofsen er enig ser det ut som, der han har planta seg oppå fanget mitt for å sove;)

Back
Topp