Her er det noe rart.
Klokken er bare 19:30, og begge ungene er i seng......
Mens jeg ikke hadde rotet meg til å lage kveldsmat til mine på samme tid, så de sovnet først en time senere, minst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det noe rart.
Klokken er bare 19:30, og begge ungene er i seng......
Jeg tar d med ro foreløpig. Gjør litt husarbeid. Mulig jeg går meg en tur i morgen. Så får d vel skje d som skjer, men jeg er jo seg utålmodig da. Men sånn er d bare.![]()
Plutselig er du i full gang skal du seJeg tar d med ro foreløpig. Gjør litt husarbeid. Mulig jeg går meg en tur i morgen. Så får d vel skje d som skjer, men jeg er jo seg utålmodig da. Men sånn er d bare.![]()
En personSkjer det noe gøy der da?![]()
Hva bruker de penger på???En person
Inn kr 21.500,-
Ut kr 61.000,-
Tror faktisk ikke jeg hadde klart å bruke så mye penger på en måned flere måneder på rad![]()
En person
Inn kr 21.500,-
Ut kr 61.000,-
Tror faktisk ikke jeg hadde klart å bruke så mye penger på en måned flere måneder på rad![]()
En person
Inn kr 21.500,-
Ut kr 61.000,-
Er bare en person.Hva bruker de penger på???
Forstår ikke hvordan de klarer det. Hadde aldri greid å sove eller fungere hvis det var meg.Er bare en person.
Har hun ikke penger, tar hun et lån uten å sjekke renter og slikt.
Har tilsammen over en 1/2 mill i raske lån med ekstrem høy rente og ingen oversikt fordelt på 25 forskjellige lån
Hadde ikke vært noe problem i en måned eller to, men måned, etter måned etter måned etter.........Jeg har utmerket godt klart å bruke såpass med penger at jeg gikk -85143, da var det juli, og ingen betaling på bhg eller sfo.
Det inkluderte 100 000 i egenkapital på bil da. Altså bevisst brukt.
Så lenge hun ikke har oversikt, vet hun ikke hvor ille det er, hun får sove.Forstår ikke hvordan de klarer det. Hadde aldri greid å sove eller fungere hvis det var meg.
Forstår ikke hvordan de klarer det. Hadde aldri greid å sove eller fungere hvis det var meg.
Ja, det er alt for lett å skaffe seg. Hadde en venninne som fikk kredittkort en gang. Banken skulle aldri gitt henne det. Det var 10000 ekstra å bruke det. Også fikk hun nytt, med høyrer sum og hun brukte det også.Samme tenkte jeg
skulle vært mye strengere på disse forbrukslåna og kredittkortene...
Hadde ikke vært noe problem i en måned eller to, men måned, etter måned etter måned etter.........
Har også enkelte dyre måneder, men det er det man har sparepenger til
Jeg er veldig glad i kreditt kort, jeg.Ja, det er alt for lett å skaffe seg. Hadde en venninne som fikk kredittkort en gang. Banken skulle aldri gitt henne det. Det var 10000 ekstra å bruke det. Også fikk hun nytt, med høyrer sum og hun brukte det også.
Plutselig er du i full gang skal du se![]()
Så lenge hun ikke har oversikt, vet hun ikke hvor ille det er, hun får sove.
Det er forresten kjæresten som har meldt henne på.
Han vil gjerne bli samboer med henne, men ikke før hun har ryddet opp i sin økonomi.
Fornuftig fyr
Husk å ta med deg tlf om du går deg en tur da, tilfelle det skulle skje noe![]()
Måned etter måned, nei, det hadde jeg jo ikke gjort. Det var en måned. Selvsagt. Vi har jo tross alt økonomisk styring.
Jeg føler av og til vi ikke har det da, når vi i lunsjen har samtaler som tidvis nevner en kollegas budsjettarbeid. Hjemme. Matbudsjettet, klesbudsjettet, detaljert regnskap. Altså, vi er regnskapsførere alle mann der, men... det ert ulik grad av økonomistyring, og flertallet av oss har en løsning litt nærmere min da. Som består av "du, nå er det noen mnd siden sist, hvordan ser det ut egentlig? La oss se.. saldoutvikling sånn siden "insert passende tidspunkt noen mnd tilbake i tid" Ja, sånn ja, greit"