Da er det vel bare å finne noe annet.Daaa er jeg ferdig med sesong 8 av supernatural. Og det er ikke mer enn 8 sesonger på norsk netflix![]()
Er det ikke akkurat kommet en ny serie fra Mervel på NF...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vel bare å finne noe annet.Daaa er jeg ferdig med sesong 8 av supernatural. Og det er ikke mer enn 8 sesonger på norsk netflix![]()
Jeg har alltid hørt an skal være i akitvitet,Noen sier man skal slappe av, andre at man skal være i aktivitet. Jeg vet ikke hva jeg skal tro![]()
Det viktigste er å ikke slite seg ut uansett, du skal klare å føde også.Noen sier man skal slappe av, andre at man skal være i aktivitet. Jeg vet ikke hva jeg skal tro![]()
Ååh? Hvilken?Da er det vel bare å finne noe annet.
Er det ikke akkurat kommet en ny serie fra Mervel på NF...
Så heldig du er.Snart senga på meg , får ta opp unge mødre i dag.
Husker ikke helt.Ååh? Hvilken?
Jeg føler jeg har vært gravid i 11mnd. Var jo først 8 uker - sa - gravid igjen etter 2,5 uke. Så gravidmoduset har jeg jo vært i siden april. Gjør meg nok ekstra utålmodig
Her er det noe rart.
Klokken er bare 19:30, og begge ungene er i seng......
Heldig? Tja tatt i betraktning at jeg haar influensa og er mer våken enn jeg sover på natta så er jeg litt usikker på om jeg er så heldig.Så heldig du er.
Kan ikke legge meg før etter kl 21.
Dersom jeg gjør det sover jeg 1 time, og blir liggende våken resten av natten.
I natt må jeg få meg noe søvn
1-2 cm, så tror d er liten sjangs for at d blir action i natt. Riene har liksom dabbet litt av :s
Bare slitene...Slitne? Eller syke?
Har ikke fått med meg at du har influensaHeldig? Tja tatt i betraktning at jeg haar influensa og er mer våken enn jeg sover på natta så er jeg litt usikker på om jeg er så heldig.
Hadde ikke lagtmeg så tidlig om jeg var frisk![]()
Daaa er jeg ferdig med sesong 8 av supernatural. Og det er ikke mer enn 8 sesonger på norsk netflix![]()
Jeg har alltid hørt an skal være i akitvitet,![]()
Bare slitene...
Har vel vært en aktiv dag
De sovnet dessverre ikke med engang, men det er stille nå.
Har ikke noe annet valg.Bra de bare er slitne da
Skal du slappe av nå da eller?![]()
Har ikke noe annet valg.
Orker ingenting i kveld.
Sitter og ser Luksusfellen Sverige