Felles skravle 2015

Daaa er jeg ferdig med sesong 8 av supernatural. Og det er ikke mer enn 8 sesonger på norsk netflix :(
Da er det vel bare å finne noe annet.
Er det ikke akkurat kommet en ny serie fra Mervel på NF...

Noen sier man skal slappe av, andre at man skal være i aktivitet. Jeg vet ikke hva jeg skal tro :p
Det viktigste er å ikke slite seg ut uansett, du skal klare å føde også.
Jeg prøvde alt med nr en og ble satt i gang uten modning 16 dager over. Tror det som funker, funker fordi kroppen er på vei dit uansett.

Jeg føler jeg har vært gravid i 11mnd. Var jo først 8 uker - sa - gravid igjen etter 2,5 uke. Så gravidmoduset har jeg jo vært i siden april. Gjør meg nok ekstra utålmodig

Forståelig det da. Føler meg nesten litt der selv selv om jeg hadde to måneder fra sa til jeg ble gravid igjen:o skulle vel vært i permisjon nå da:confused:

Så heldig du er.
Kan ikke legge meg før etter kl 21.
Dersom jeg gjør det sover jeg 1 time, og blir liggende våken resten av natten.
I natt må jeg få meg noe søvn
Heldig? Tja tatt i betraktning at jeg haar influensa og er mer våken enn jeg sover på natta så er jeg litt usikker på om jeg er så heldig.
Hadde ikke lagtmeg så tidlig om jeg var frisk:)

1-2 cm, så tror d er liten sjangs for at d blir action i natt. Riene har liksom dabbet litt av :s

Håper det tar seg opp igjen snart da:) er vel kanskje for mye å håpe på med 1-2 ja :confused:

Jeg tar d med ro foreløpig. Gjør litt husarbeid. Mulig jeg går meg en tur i morgen. Så får d vel skje d som skjer, men jeg er jo seg utålmodig da. Men sånn er d bare. :)

Back
Topp