Så gøy da! Hvilke bøker har du kjøpt?Siklesmekker er nok kjekt å hahar noe restestoff liggende her, som muligens kan bli noe sånt
Har kjøpt meg 3 bøker selv, og gleder meg til å komme ordentlig igang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy da! Hvilke bøker har du kjøpt?Siklesmekker er nok kjekt å hahar noe restestoff liggende her, som muligens kan bli noe sånt
Har kjøpt meg 3 bøker selv, og gleder meg til å komme ordentlig igang![]()
Kjøpt på mammut?Disse
Den ene er masse fleeceoppskrifter. Også er det en med litt forskjellig: klær og utstyr til mor, baby og barn
Vis vedlegget 105235
Stilig.. du får gi tilbakemelding på hvor dprnøyd du er og hvor enkle de er å følgeDisse
Den ene er masse fleeceoppskrifter. Også er det en med litt forskjellig: klær og utstyr til mor, baby og barn
Vis vedlegget 105235
Kjøpt på mammut?
Stilig.. du får gi tilbakemelding på hvor dprnøyd du er og hvor enkle de er å følge![]()
Er nå på cd 66.Dustetr. Kan vel dukke opp snart nå syns jeg. Hvilken dag er du på?
Gratulerer så masse
Bryllup er gøy♡
Er nå på cd 66.
Tusen takk.. Gleder meg masse
Under dyna å gjemmer meg..God morgen jenter. Er dere oppe å hopper? Eller under dyna å gjemmer dere?
Jeg er på jobb enda, unormalt for en onsdag, da pleier jeg gå kl 15, men i dag leverte jeg ungene i stedet for å hente. Onsdag må de hentes tidlig fordi eldste skal på fotball.
Jeg har lovet å være hjemme innen far og sønn må gå, slik at han slipper ha med seg lillesøster, mannen er hjelpetrener nemlig, og derved på banen.
1730, så jeg bør være hjemme senest 1715, helst litt før.Da kan jeg jo forstå at han kanskje ikke vil ha med lillesøster
Når begynner fotballtreningen da?
1730, så jeg bør være hjemme senest 1715, helst litt før.
At vi går så tidlig som tre skyldes at han ikke bør spise siste halve timen, ellers får han sting/hold i siden på trening, og for å ha spist ferdig innen 17 bør vi være hjemme noe før mitt vanlige "inn døra med to unger på slep 1645" som skjer når jeg går ca 1530-1540.
Har vært på jobbSover hele den gravide gjengen?
Bra siste dag?Har vært på jobb
Fått gjort mye og vært veldig effektiv. Ble ferdig med det jeg absolutt måtte før permisjonBra siste dag?![]()
Uff. Det er ikke noe særlig. Håper du får anledning til å sove middagFått gjort mye og vært veldig effektiv. Ble ferdig med det jeg absolutt måtte før permisjon
Har også vært våken siden 02:30 i natt og har vært totalt utslitt.
Nei. Har vært I begravelse. Men nå er vi kommet hjem igjenSover hele den gravide gjengen?