Felles skravle 2015

Siklesmekker er nok kjekt å ha:) har noe restestoff liggende her, som muligens kan bli noe sånt:D

Har kjøpt meg 3 bøker selv, og gleder meg til å komme ordentlig igang:D
Så gøy da! Hvilke bøker har du kjøpt?

Så gøy da! Hvilke bøker har du kjøpt?

Disse :D
Den ene er masse fleeceoppskrifter. Også er det en med litt forskjellig: klær og utstyr til mor, baby og barn:)
1424861509910.jpg

Kjøpt på mammut?

Var bare den ene som var på mammut. (Babylykke) Men jeg bare måtte ha de to andre og ;) hehe

Stilig.. du får gi tilbakemelding på hvor dprnøyd du er og hvor enkle de er å følge :-)

Det skal jeg gjøre. Nå har jeg forsåvidt fulgt oppskrifter siden barneskolen da, og jobber med søm. Så selv om jeg syns det er enkelt så trenger jo ikke andre å syns det. Men det følger med maler osv, så vil ikke tro de er så ille:)

Er nå på cd 66.
Tusen takk.. Gleder meg masse

Det er lenge:( har du fått sjekket ut noe mer til årsaken da?

Kan jeg tenke meg ja:) blir det kirkebryllup eller?

Nå ligger jeg under dyna, skal snart prøve å sove litt :) var på ul i dag igjen, fikk med meg noen bilder, men ungen ville ikke ligge sånn at vi fikk profilbilde. Stabeist.

Alt så normalt ut og den har vokst 1 cm siden torsdag <3

Viser seg at det væskefylte hulerommet er en cyste, så ble sendt henvisning til gyn. Pol. Den var også blitt litt større enn sist.

Fikk også kjøpt meg ny foundation i dag som får dekket litt mer av alle disse teite kvisene som popper opp i tråd med den voksende magen.. :)

Sover hele den gravide gjengen?

Gjort veldig lite i dag føler jeg:/
Var hos jordmor på morgenen, så dro jeg og handlet mat. Etter det har jeg vasket kjøleskapet og ryddet/vasket kjøkkenet. Føler jeg burde gjort så mye mer...

Dere har gjort i dag da? :)

Jeg er på jobb enda, unormalt for en onsdag, da pleier jeg gå kl 15, men i dag leverte jeg ungene i stedet for å hente. Onsdag må de hentes tidlig fordi eldste skal på fotball.

Jeg har lovet å være hjemme innen far og sønn må gå, slik at han slipper ha med seg lillesøster, mannen er hjelpetrener nemlig, og derved på banen.

Jeg er på jobb enda, unormalt for en onsdag, da pleier jeg gå kl 15, men i dag leverte jeg ungene i stedet for å hente. Onsdag må de hentes tidlig fordi eldste skal på fotball.

Jeg har lovet å være hjemme innen far og sønn må gå, slik at han slipper ha med seg lillesøster, mannen er hjelpetrener nemlig, og derved på banen.

Da kan jeg jo forstå at han kanskje ikke vil ha med lillesøster;)
Når begynner fotballtreningen da?

Da kan jeg jo forstå at han kanskje ikke vil ha med lillesøster;)
Når begynner fotballtreningen da?
1730, så jeg bør være hjemme senest 1715, helst litt før.

At vi går så tidlig som tre skyldes at han ikke bør spise siste halve timen, ellers får han sting/hold i siden på trening, og for å ha spist ferdig innen 17 bør vi være hjemme noe før mitt vanlige "inn døra med to unger på slep 1645" som skjer når jeg går ca 1530-1540.

1730, så jeg bør være hjemme senest 1715, helst litt før.

At vi går så tidlig som tre skyldes at han ikke bør spise siste halve timen, ellers får han sting/hold i siden på trening, og for å ha spist ferdig innen 17 bør vi være hjemme noe før mitt vanlige "inn døra med to unger på slep 1645" som skjer når jeg går ca 1530-1540.

Da kan det fort bli litt stress ja. Merker det selv om jeg spiser for nære trening også. Ideelt her er å være ferdig med mat en time før. Men jeg spiser vel kanskje litt mer og da..

Back
Topp