Felles skravle 2015

Bare å sette i gang :-)
Får se om jeg får med meg pappa på lasset først. Ønsker å ha bryllupsfesten på gården hos ham. Familiegården jeg har odel til har mega stor hage og ett kjempe stort rom på loven som har holdt flere lag og feiringer. :)

Hahaha. Nå kan gubben sove på sofaen i natt. Senga er nemmelig okkupert av en katt og en 4 åring. De to alene tar nesten hele senga her :P

Får se om jeg får med meg pappa på lasset først. Ønsker å ha bryllupsfesten på gården hos ham. Familiegården jeg har odel til har mega stor hage og ett kjempe stort rom på loven som har holdt flere lag og feiringer. :)
Det gjorde noen foreldre i bhg og det hørtes helt magisk ut når hun beskrev det. Men de hadde det ute for været var helt perfekt.

Det gjorde noen foreldre i bhg og det hørtes helt magisk ut når hun beskrev det. Men de hadde det ute for været var helt perfekt.
Gården vår ligger ganske for seg selv. Så det er jorder og skog over alt. Hvite hus og rød låver. Bjørketrær i hagen. Så det er veldig fint der.

De fleste her har vel allerede sovnet, noe jeg også burde egentlig..
Men har ett spørsmål.. Kan kynnere kjennes ut som kraftige luftsmerter som blir værre om man prøver å gå på toalettet og prøver å ta i?

De fleste her har vel allerede sovnet, noe jeg også burde egentlig..
Men har ett spørsmål.. Kan kynnere kjennes ut som kraftige luftsmerter som blir værre om man prøver å gå på toalettet og prøver å ta i?
Tja.. i alle fall så kan det kjennes som luftsmerter med stram mage som bygger seg opp.. og så blir det værre her om jeg må på do.. og når de er vonde er det bare å vente til det gir seg, for blir enda vondere av å reise seg/bruke magemusklene... så kanskje...

Back
Topp