Mallejenta
Glad i forumet
Ja det syns jeg du skalTror egentlig samme hadde funka her. Nå kommer jo lilleprinsen i juni i år. Så da får jo se. Kanskje jeg bruker litt av permisjonstiden til å planlegge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det syns jeg du skalTror egentlig samme hadde funka her. Nå kommer jo lilleprinsen i juni i år. Så da får jo se. Kanskje jeg bruker litt av permisjonstiden til å planlegge![]()
Er jo fint å få noe annet å fokusere på mens dere venter på tr. Dere har en fin tid i venteSkulle ønske tiden kunne gå litt raskere jeg nå.. Gleder meg sånn til planleggingen, skal snikbegynne til uka
Får se om jeg får med meg pappa på lasset først. Ønsker å ha bryllupsfesten på gården hos ham. Familiegården jeg har odel til har mega stor hage og ett kjempe stort rom på loven som har holdt flere lag og feiringer.Bare å sette i gang![]()
Frister veldigJa det syns jeg du skal![]()
Det gjorde noen foreldre i bhg og det hørtes helt magisk ut når hun beskrev det. Men de hadde det ute for været var helt perfekt.Får se om jeg får med meg pappa på lasset først. Ønsker å ha bryllupsfesten på gården hos ham. Familiegården jeg har odel til har mega stor hage og ett kjempe stort rom på loven som har holdt flere lag og feiringer.![]()
Høres jo ut som sofaen ikke er der verste stedet å sove daHahaha. Nå kan gubben sove på sofaen i natt. Senga er nemmelig okkupert av en katt og en 4 åring. De to alene tar nesten hele senga her![]()
Gården vår ligger ganske for seg selv. Så det er jorder og skog over alt. Hvite hus og rød låver. Bjørketrær i hagen. Så det er veldig fint der.Det gjorde noen foreldre i bhg og det hørtes helt magisk ut når hun beskrev det. Men de hadde det ute for været var helt perfekt.
Din far blir vel ikke så vanskelig å be??Gården vår ligger ganske for seg selv. Så det er jorder og skog over alt. Hvite hus og rød låver. Bjørketrær i hagen. Så det er veldig fint der.
Tror han kommer til å snu i soveromsdøra når han kommer.Høres jo ut som sofaen ikke er der verste stedet å sove da
Nei. Men det er ganske mye som må ryddes it av det rommet nåDin far blir vel ikke så vanskelig å be??
Da har du litt å gjøre i permisjonen daNei. Men det er ganske mye som må ryddes it av det rommet nåsiste festen vi hadde der var dobbelt 40 årslag for 10 år siden
![]()
Jupp har det daDa har du litt å gjøre i permisjonen da![]()
Absolutt ingentingHva sier han da??
Det høres ikke ut som du har det sånn super bra :-(Absolutt ingenting
Tja.. i alle fall så kan det kjennes som luftsmerter med stram mage som bygger seg opp.. og så blir det værre her om jeg må på do.. og når de er vonde er det bare å vente til det gir seg, for blir enda vondere av å reise seg/bruke magemusklene... så kanskje...De fleste her har vel allerede sovnet, noe jeg også burde egentlig..
Men har ett spørsmål.. Kan kynnere kjennes ut som kraftige luftsmerter som blir værre om man prøver å gå på toalettet og prøver å ta i?
Sitter i bilen på vei til jobb.God morgen jenter. Er dere oppe å hopper? Eller under dyna å gjemmer dere?
Jobber med å få mann og barn klare og ut av huset.Sitter i bilen på vei til jobb.
Og deg?