Oij!!!! Gratulerer!!!!! Så spennende!Her går det braVenter fortsatt på tr. Men vi har nå bestemt at vi skal gifte oss neste år
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oij!!!! Gratulerer!!!!! Så spennende!Her går det braVenter fortsatt på tr. Men vi har nå bestemt at vi skal gifte oss neste år
![]()
Takk for detOij!!!! Gratulerer!!!!! Så spennende!
Har dere satt datoen?Takk for det![]()
18.06.16Har dere satt datoen?
Effektiviteten selv jo!!! Så spennende. Stort eller lite bryllup?18.06.16Har vært tidlig ute så lokale og kirke er bestilt
![]()
Lykke til imorra. Jeg skal også til jordmor - kl 10Nå ligger jeg pakket under dyna her. Helt utslitt selv om jeg sov et par timer før middagen istadtidlig opp i morgen for jordmortime, så får vi se hva jeg orker resten av dagen.
Sov godt alle sammen og god bedring til de syke![]()
Akkurat passe vil jeg si.Effektiviteten selv jo!!! Så spennende. Stort eller lite bryllup?
Gratulerer! Så stas! :-DHer går det braVenter fortsatt på tr. Men vi har nå bestemt at vi skal gifte oss neste år
![]()
Takk for detGratulerer! Så stas! :-D
Tror ikke folk tenker over det, jeg gjør hvertfall ikke det nåe jeg er i begravelseJa men det vet ikke alle.
Så artig.Akkurat passe vil jeg si.
Ja er noe med detSå artig.jeg og sambo har hvert forlovet i 2 år. Men blir aldri ferdig til å sette datoen. Men har vel hvert snakk om sommeren 2016 nå.
Har alt klart i hodet. Så er egentlig bare å sette det ut i livet![]()
Gratulerer så mye. Gifte seg er gøyHer går det braVenter fortsatt på tr. Men vi har nå bestemt at vi skal gifte oss neste år
![]()
Oh yes. Maaaange gangeeIngen unnskyldning for å oppføre seg slik :/ har du sagt til ham hva du føler da?
Takk for detGratulerer så mye. Gifte seg er gøyskulle gjerne gjort det igjen.
De fleste sin i allefallTakk for detEr vel alle jenter/damer sin drøm
Tror egentlig samme hadde funka her. Nå kommer jo lilleprinsen i juni i år. Så da får jo se. Kanskje jeg bruker litt av permisjonstiden til å planleggeJa er noe med detJeg måtte bare sette en dato for så å spørre samboeren her.
Hva sier han da??Oh yes. Maaaange gangee
Bare å sette i gangTror egentlig samme hadde funka her. Nå kommer jo lilleprinsen i juni i år. Så da får jo se. Kanskje jeg bruker litt av permisjonstiden til å planlegge![]()
Skulle ønske tiden kunne gå litt raskere jeg nå.. Gleder meg sånn til planleggingen, skal snikbegynne til ukaDe fleste sin i allefallhusker godt den planleggingsfasen. Og nå er det snart ti år siden.