Felles skravle 2015

Sko, sko, sko, sko, sko, sko, skooooooooo!!!!!!!!!!!!!
Vi har så mange skoooooo...
Gangen er full og ALDRI ryddig på grunn av sko.
Er drit lei av at de ligger utover hele tiden.
I dag var jeg og kjøpte 4 skohyller, men tror dere jeg har orken til å begynne å sette dem sammen?
Ikke i det hele tatt
Har ikke så mye sko, men de tar mye plass uansett syns jeg

I dag var jeg og kjøpte 4 skohyller, men tror dere jeg har orken til å begynne å sette dem sammen?
Ikke i det hele tatt

Her og. D er jo i all hovedsak min "feil" da. Men altså, man må jo ha sko? :)

Du får hvile litt, så kan du montere de ;)

Her og. D er jo i all hovedsak min "feil" da. Men altså, man må jo ha sko? :)

Du får hvile litt, så kan du montere de ;)
De fleste skoene mine er av en slik type som jeg ikke kan bruke akkurat nå på grunn av bekkenløsning så de ble aldri pakket opp her til denne vintersesongen.
Den største synderen her er nok mannen...

Hei snupper! Helt utslitt etter 2 t på kjøpesenter, så nå har jeg rett og slett satt meg ned og kjøpt en iste.. har et par butikker til jeg må innom - burde bl.a. kjøpe meg noen nye jogge/gåsko.. ting slites og hadde vært fint å ha nye til etter lillegutt er født.. om en times tid blir det middag med et vennepar, før det er møte.. lang kveld!

Ikke i det hele tatt
Fro mye sko her også, men nå har jeg nesten fått alle inni ett skap.

Legetime overstått, denklassiske influensaen er i hus , 1-2 uker så er han frisk igjen sannsynligvis.. Huttetu!

Jeg vurderer å dra en tur på ikea i kveld., lyst å fikse og ordne litt i huset en da trenger jeg litt forskjellig

Tilfeldig quote! Sydde mitt første hjemmesydde "plagg" igår kveld :-) holder på å lære meg symaskina...
Så nydelig:D flink er du :)
Har kjøpt meg noen bøker selv, så nå skal jeg sy litt av vært bare jeg får tak i stoff :)

Så nydelig:D flink er du :)
Har kjøpt meg noen bøker selv, så nå skal jeg sy litt av vært bare jeg får tak i stoff :)

Har fått lånt symaskin av svigermor men den står bare på loftet og støvet ned. Litt synd i grunn, burde ta den frem og få brukt den. Jeg er ikke superflink, men litt klarer jeg jo. Tok jo tross alt "symaskinlappen" på barneskolen ;) :p

God ettermiddag:)
Etter beskjed fra fysio har jeg nå lagt meg til på sofaen med puter mellom beina:)
Vært på farta siden kl 0800 på morgenen, og kom hjem for 30 min siden...trøøøtt!!! :p
Håper alle har hatt en super dag:)

Last edited:
God morgen:)
Etter beskjed fra fysio har jeg nå lagt meg til på sofaen med puter mellom beina:)
Vært på farta siden kl 0800 på morgenen, og kom hjem for 30 min siden...trøøøtt!!! :p
Håper alle har hatt en super dag:)

Da må du følge fysios beskjed altså! ;)

Her har jeg bare slappa av. Sovna på sofan og da var d gjort liksom :p

Back
Topp