Ja det er det. Men hvis det blir mer aktivitet her de neste dagene så går det.Det er jo en del...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det. Men hvis det blir mer aktivitet her de neste dagene så går det.Det er jo en del...
Håper det gir seg når baby kommer. Bekkenet mitt tror jeg eventuelt ble bra mens jeg fortsatt lå i badekaret (jeg fødte der)Kommer til å være ille etter i morgen, er alltid det etter en dag på jobb.
Men så...
Lenge fri og baby![]()
Er også kvalm og fått ei dunkende hodepine I dag... æsj... Håper det forsvinner.Jeg er såå lei av å være kvalmburde egentlig rydde litt og støvsuge, men orker ikke. Var også en flekk på kjøkkengulvet som jeg må vaske, sokken satt plutselig fast i sta..
Jupp.
Går ikke ut i permisjon fra i morgen, gjør det først fra mandag av, men er 80% sykemeldt, og er bare på kontoret på onsdagene.
Må ta litt hjemmekontor på torsdag eller fredag.
Uansett, etter å vært hos tannlegen med gutten, levert han på skolen og vært på Jysk og handlet hadde jeg enormt vondt i bekken og rygg når jeg kom hjem. Skulle bare legge meg nedpå sengen i 10 minuttet.
Kledde ikke av meg, tok på meg dynen eller slo av lyset for jeg skulle ikke sove.
Right... våknet 1,5 timer senere.
Akkurat nå savner jeg veldig badekaret der vi bodde før.Håper det gir seg når baby kommer. Bekkenet mitt tror jeg eventuelt ble bra mens jeg fortsatt lå i badekaret (jeg fødte der)
Har også hodepine! Måtte ta paracet når det ikke gikk over etter noen timer. Illende smerter over øyetEr også kvalm og fått ei dunkende hodepine I dag... æsj... Håper det forsvinner.
Har skikkelig trykk I panna. Tenkte inn og skrive rapport å si jeg drar. Er snart ferdig på jobb uansett.Har også hodepine! Måtte ta paracet når det ikke gikk over etter noen timer. Illende smerter over øyethåper det forsvinner, ja
![]()
UsjHar skikkelig trykk I panna. Tenkte inn og skrive rapport å si jeg drar. Er snart ferdig på jobb uansett.
Har vært mye hos fyseo, men nå har det for det meste gått over til denne sviende og brennende smerten man ikke kan gjøre så mye med.Off..! Vondt med disse bekkensmertene i siste del av svangerskapet, hatt det siden uke 29 selv pluss isjas-nerve i klem.. :/
Fysio hjalp litt da hun masserte, og akupunkturen har hjulpet litt mot de værste symfysesmertene faktisk (veldig overrasket da jeg har vært skeptisk til akupunktur)
Har de ikke et helsebasseng/varmt basseng i nærheten av deg? Det myket opp mye og lindrer godt
Håper du blir bedre snart, og at du får en fin slutt på graviditeten![]()
Bare å sette i gang, det.
ca 600 innlegg på 3,5 døgn det klarer du
Om det blir mye liv, jaJa det er det. Men hvis det blir mer aktivitet her de neste dagene så går det.![]()
Vel, skal man ha liv, må man skape det selv.Om det blir mye liv, ja
Er veldig mange fine premier man er med i trekningen om bare man er på topp 100 også, daJeg har gitt opp å runde 1500. Visste at d kom til å bli vanskelig da, siden jeg startet så sent. Men d var så fine premier for de som runda 1500 innlegg![]()
Ja det er virkelig det. Har kommet meg hjem på sofaen nå. Gikk hjem 10 min før tidenUsjer noe dritt..
Ja. Vi får hjelpe deg så godt vi kan om du har lyst å greie detOm det blir mye liv, ja
Har du mange nå da?Jeg har gitt opp å runde 1500. Visste at d kom til å bli vanskelig da, siden jeg startet så sent. Men d var så fine premier for de som runda 1500 innlegg![]()
Er veldig mange fine premier man er med i trekningen om bare man er på topp 100 også, da![]()