Felles skravle 2015

Jeg er såå lei av å være kvalm :( burde egentlig rydde litt og støvsuge, men orker ikke. Var også en flekk på kjøkkengulvet som jeg må vaske, sokken satt plutselig fast i sta..

Jeg er såå lei av å være kvalm :( burde egentlig rydde litt og støvsuge, men orker ikke. Var også en flekk på kjøkkengulvet som jeg må vaske, sokken satt plutselig fast i sta..
Er også kvalm og fått ei dunkende hodepine I dag... æsj... Håper det forsvinner.

Går ikke ut i permisjon fra i morgen, gjør det først fra mandag av, men er 80% sykemeldt, og er bare på kontoret på onsdagene.
Må ta litt hjemmekontor på torsdag eller fredag.

Uansett, etter å vært hos tannlegen med gutten, levert han på skolen og vært på Jysk og handlet hadde jeg enormt vondt i bekken og rygg når jeg kom hjem. Skulle bare legge meg nedpå sengen i 10 minuttet.
Kledde ikke av meg, tok på meg dynen eller slo av lyset for jeg skulle ikke sove.
Right... våknet 1,5 timer senere.

Off..! Vondt med disse bekkensmertene i siste del av svangerskapet, hatt det siden uke 29 selv pluss isjas-nerve i klem.. :/
Fysio hjalp litt da hun masserte, og akupunkturen har hjulpet litt mot de værste symfysesmertene faktisk (veldig overrasket da jeg har vært skeptisk til akupunktur) :)
Har de ikke et helsebasseng/varmt basseng i nærheten av deg? Det myket opp mye og lindrer godt :)

Håper du blir bedre snart, og at du får en fin slutt på graviditeten ;)

Off..! Vondt med disse bekkensmertene i siste del av svangerskapet, hatt det siden uke 29 selv pluss isjas-nerve i klem.. :/
Fysio hjalp litt da hun masserte, og akupunkturen har hjulpet litt mot de værste symfysesmertene faktisk (veldig overrasket da jeg har vært skeptisk til akupunktur) :)
Har de ikke et helsebasseng/varmt basseng i nærheten av deg? Det myket opp mye og lindrer godt :)

Håper du blir bedre snart, og at du får en fin slutt på graviditeten ;)
Har vært mye hos fyseo, men nå har det for det meste gått over til denne sviende og brennende smerten man ikke kan gjøre så mye med.
Kjenner ikke til noe helsebasseng/varmt basseng i nærheten...

Jeg har gitt opp å runde 1500. Visste at d kom til å bli vanskelig da, siden jeg startet så sent. Men d var så fine premier for de som runda 1500 innlegg :)

Sko, sko, sko, sko, sko, sko, skooooooooo!!!!!!!!!!!!!
Vi har så mange skoooooo...
Gangen er full og ALDRI ryddig på grunn av sko.
Er drit lei av at de ligger utover hele tiden.
I dag var jeg og kjøpte 4 skohyller, men tror dere jeg har orken til å begynne å sette dem sammen?
Ikke i det hele tatt

Back
Topp