Jaja det er greit nok. Bare hater sprøyter!!Bedre med et stikk for mye, enn å være unødvendig dårlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja det er greit nok. Bare hater sprøyter!!Bedre med et stikk for mye, enn å være unødvendig dårlig![]()
Oida, hva skjer nå da?Den har vært. Slapp ikke hjem igjen gitt
Jaja det er greit nok. Bare hater sprøyter!!
Den har vært. Slapp ikke hjem igjen gitt
Oida, hva skjer nå da?
Høyt blodtrykk :/Hva skjer? :/
Sv. forgiftning? :/Høyt blodtrykk :/
Høyt blodtrykk :/
Sv. forgiftning? :/
Njaa blir nye prøver i uke 32. Rhesus minus.Men nå er du ferdig for denne gang![]()
Hva skjer videre nå da?Den har vært. Slapp ikke hjem igjen gitt
Åja.. Jeg får øvelser jeg skal gjøre hjemme som regel, men kan trene der og.. Men ellers så knekkes det, masseres, settes nåler, torturerer med å sette albuen på ømme punkter osv..Når jeg er hos fysio er det mest trening. Ikke noe mye han tar på meg liksom...
Autsj.... hørtes ikke godt utÅja.. Jeg får øvelser jeg skal gjøre hjemme som regel, men kan trene der og.. Men ellers så knekkes det, masseres, settes nåler, torturerer med å sette albuen på ømme punkter osv..![]()
<3 var det du som var plaget av mye ødem og?Høyt blodtrykk :/
Har gjort mye... ehhhh.... nyttig i dag du daVåknet - Check
Spilt dumme spill på iPaden - Check
Stått opp, og kledd på seg - Check
Laget "frokost" - Check
Sjekket om det er noe spennende på TV'n - Check
Åpnet laptopen - Check
Da ser det ut som om jeg er klar til å "plage" dere![]()
Njaa blir nye prøver i uke 32. Rhesus minus.
Haha, men hun er veldig dyktig daAutsj.... hørtes ikke godt ut![]()
Høyt blodtrykk :/
Sv. forgiftning? :/
Fare for sv.skapsforgiftning? :/
Har de noen plan på hva som skjer da? Har de tenkt til å sette igang?
Hva skjer videre nå da?
<3 var det du som var plaget av mye ødem og?
Var opp kl 6-8 og fikk opp barna, matet dem, lagde mat pakker, kledde dem, sendte dem avgårde med mannen og spilte litt FarmvilleHar gjort mye... ehhhh.... nyttig i dag du dahehehe
Hekta på candy crush soda jegVar opp kl 6-8 og fikk opp barna, matet dem, lagde mat pakker, kledde dem, sendte dem avgårde med mannen og spilte litt Farmville![]()
Den har jeg ikke prøvd, men vanlig Candy Crush er et av spillene jeg spilte på iPaden før jeg stod oppHekta på candy crush soda jeg![]()