Felles skravle 2015

Har vært sykemeldt siden 15 januar, men håper jeg blir bedre snart :) lei av å spy...

Hvordan gikk det? :)
Jeg er sykemeldt til 10.April... bekkenet... vær sykemeldt siden november for da spydde jeg :( Blir nok ikke jobb på meg igjen nei....

Mitt innlegg nr 21000..

jeg chatter med dfds , himmel så trege de ertil å svare. Har ikke tålmodiget tildet jeg
WOW, det må jeg si :D Hadde ganske mange tusen innlegg på den gamle profilen fra 2010, men hadde nok ikke 21000 ;)

Fælt vær her og. Men hadde SV kontroll 08:20 og fysio time 10:00 :) Så har alt gjort mye i dag. Nå venter jeg på at klokken blir halv3, for da ville poden hentes i barnehagen ;)

Hvordan gikk kontroll og fysio da? Jeg skal til fysio i morgen og kontroll på onsdag. Lenge siden jeg har vært ho JM nå.
Ingen planer frem til halv 3? Litt deilig det og da:)

Hvordan gikk kontroll og fysio da? Jeg skal til fysio i morgen og kontroll på onsdag. Lenge siden jeg har vært ho JM nå.
Ingen planer frem til halv 3? Litt deilig det og da:)
På sv.kontroll gikk det bra :) Var hos legen. Får ikke gå til JM før uke 24, så er der neste gang. Fikk høre hjerteslagene som i dag lå på 140. Blodtrykk og urin var bra :)
Hos fysio var det trening og litt trykking. Fy søren så vondt det gjør!

Mitt innlegg nr 21000..

jeg chatter med dfds , himmel så trege de ertil å svare. Har ikke tålmodiget tildet jeg

Jeg nærmer meg der jeg og...:confused: hehe

Skal dere på tur?

Jeg er sykemeldt til 10.April... bekkenet... vær sykemeldt siden november for da spydde jeg :( Blir nok ikke jobb på meg igjen nei....
Usj :( jg håper jeg slipper unna bekkenplager denne ganger og! Har egentlig en rygg og et bekken som skrangler litt, men sist hadde jeg ingen plager før i uke 30+, fikk et par timer hos mt og så var jeg god som ny :)

Samme her.. Blir nesten dårlig humør og lat om jeg skal sitte i ro.. Jobber i et yrke hvor det skjer noe fra man kommer på jobb til man drar, ikke vant til så mye fritid som jeg har hatt de siste mnd.
Har jobbet på kontor. Det er noe av det kjedeligste jeg noen gang har gjort!!!!

Usj :( jg håper jeg slipper unna bekkenplager denne ganger og! Har egentlig en rygg og et bekken som skrangler litt, men sist hadde jeg ingen plager før i uke 30+, fikk et par timer hos mt og så var jeg god som ny :)
Kom desverre tidligere her denne gangen... men håper du slipper unna :) Hva gjør en MT i forhold til fysio egentlig?

Hahaha. Freddy Krueger, bare med sprøytene andre vei? :p
Hihi... Ja noe sånt. Er litt små bekymret. Får ikke på meg gifteringen. Tok den av meg I går natt for syns det var ubehagelig. Skal jo ikke ha så mye vann I kroppen allerede.
Edit. Nå fikk jeg det til. Men ikke like etter at jeg våknet

Back
Topp