Jeg er sykemeldt til 10.April... bekkenet... vær sykemeldt siden november for da spydde jegHar vært sykemeldt siden 15 januar, men håper jeg blir bedre snartlei av å spy...
Hvordan gikk det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sykemeldt til 10.April... bekkenet... vær sykemeldt siden november for da spydde jegHar vært sykemeldt siden 15 januar, men håper jeg blir bedre snartlei av å spy...
Hvordan gikk det?![]()
WOW, det må jeg siMitt innlegg nr 21000..
jeg chatter med dfds , himmel så trege de ertil å svare. Har ikke tålmodiget tildet jeg
Fælt vær her og. Men hadde SV kontroll 08:20 og fysio time 10:00Så har alt gjort mye i dag. Nå venter jeg på at klokken blir halv3, for da ville poden hentes i barnehagen
![]()
Jepp. Ikke rart om mange hadde blitt redd for sprøyter om dette hadde vært reelt.
Jeg har kjøpt inn tranebærkapsler nå. Hadde L3+, men pga historikken i forrige sv fikk jeg en 5 dagerskur.greit å være ferdig.
Jeg hadde utslag på urinprve hele svangerskapet..
Haha ha. ... Blir som en dårlig skrekkfilmNeiser for meg at man sitter med en nål i hver finger
huff...
På sv.kontroll gikk det braHvordan gikk kontroll og fysio da? Jeg skal til fysio i morgen og kontroll på onsdag. Lenge siden jeg har vært ho JM nå.
Ingen planer frem til halv 3? Litt deilig det og da![]()
Mitt innlegg nr 21000..
jeg chatter med dfds , himmel så trege de ertil å svare. Har ikke tålmodiget tildet jeg
Gikk fort å få de innleggene i grunnWOW, det må jeg siHadde ganske mange tusen innlegg på den gamle profilen fra 2010, men hadde nok ikke 21000
![]()
Var de vi skulle reist med i dagJeg nærmer meg der jeg og...hehe
Skal dere på tur?
Hadde aldri uvi faktisk, hadde bare utslag uten at de fant grunnenJeg har kjøpt inn tranebærkapsler nå. Hadde L3+, men pga historikken i forrige sv fikk jeg en 5 dagerskur.
Hadde du ofte uvi?
UsjJeg er sykemeldt til 10.April... bekkenet... vær sykemeldt siden november for da spydde jegBlir nok ikke jobb på meg igjen nei....
Godt jeg bruke rmindre tid på nett nå enn i fjor tror jeg vi sierHeheDu er flink å skravle
![]()
Haha ha. ... Blir som en dårlig skrekkfilm![]()
Har jobbet på kontor. Det er noe av det kjedeligste jeg noen gang har gjort!!!!Samme her.. Blir nesten dårlig humør og lat om jeg skal sitte i ro.. Jobber i et yrke hvor det skjer noe fra man kommer på jobb til man drar, ikke vant til så mye fritid som jeg har hatt de siste mnd.
Kom desverre tidligere her denne gangen... men håper du slipper unnaUsjjg håper jeg slipper unna bekkenplager denne ganger og! Har egentlig en rygg og et bekken som skrangler litt, men sist hadde jeg ingen plager før i uke 30+, fikk et par timer hos mt og så var jeg god som ny
![]()
HeheGodt jeg bruke rmindre tid på nett nå enn i fjor tror jeg vi sier![]()
Hihi... Ja noe sånt. Er litt små bekymret. Får ikke på meg gifteringen. Tok den av meg I går natt for syns det var ubehagelig. Skal jo ikke ha så mye vann I kroppen allerede.Hahaha. Freddy Krueger, bare med sprøytene andre vei?![]()