Peppercat
Gift med forumet
Sover dere i det nye huset nå??Sender deg en klem da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sover dere i det nye huset nå??Sender deg en klem da![]()
Noen ganger kunne jeg godt bare tenke meg en time eller to lenger. Jeg våkner sort sett rundt 8-9Eneste er jo at han sovner kl ti og jeg kl to, men det gjør ikke så mye. Bare litt kjipt når jeg går på vent
En klem hjelperSender deg en klem da![]()
Pleier å våkne i ni tiden når jeg ikke er gravid, men nå kan jeg sove til tolvNoen ganger kunne jeg godt bare tenke meg en time eller to lenger. Jeg våkner sort sett rundt 8-9
Jaaa det gjør viSover dere i det nye huset nå??
Susse påEn klem hjelper*klemmemassepå*
jeg hadde ikke noe i mot det før jeg ble gravid jeg heller. Men nå har jeg mindre energi...Pleier å våkne i ni tiden når jeg ikke er gravid, men nå kan jeg sove til tolv
Shit! Men 12 dager overalt nå eller?Var ikke det den gang. Var 14 de fleste steder og 21 i Bergen.
Det må være deilig. Godt å komme i hus og få plass.Jaaa det gjør vi![]()
Klart du gjør. Det er tungt å bære frem et liv som tar alt du får av ekstra næring.jeg hadde ikke noe i mot det før jeg ble gravid jeg heller. Men nå har jeg mindre energi...
Å trenger litt mer søvn...
jepp. å det hjelper ikke på energinivået å ha verdens mest turbo 4åringKlart du gjør. Det er tungt å bære frem et liv som tar alt du får av ekstra næring.
Ja, det er nye nasjonale retningslinjer. Haukeland var en av grunnene til at det ble innført. De har alltid og er enda litt sånn, vi kjører vårt eget løp. De må ha retningslinjer for å følge anbefalinger som ikke er deres.Shit! Men 12 dager overalt nå eller?
Ja veldigDet må være deilig. Godt å komme i hus og få plass.
Nei de kan tømme deg ganske godt de også ja. Her er det to, dn på snart fem og en på tre og et halvt. Full rulle fra morgen til kveld.jepp. å det hjelper ikke på energinivået å ha verdens mest turbo 4åringhahaha
Samme her.. Vesla er i konstant bevegelse.. Det er full rulle fra øynene åpnes til de lukkesNei de kan tømme deg ganske godt de også ja. Her er det to, dn på snart fem og en på tre og et halvt. Full rulle fra morgen til kveld.
Har en niese som snart er tre og hun får mine barn til å virke rolig. Hun er høyt og lavt. Finner ikke roen og det må skje noe hele tiden. Verdens beste jente, men for et energi nivå det er der. Mine to er helt utslitt etter noen timer sammen med henne.Samme her.. Vesla er i konstant bevegelse.. Det er full rulle fra øynene åpnes til de lukkes![]()
Så kjekt når dere er flere med termin rundt samme tid. Er så kjekt å ha noen å være med og som orker baby og ikke minst gravid snakk.Heisann jenter! Hektisk dag idag med masse rydding - heldigvis en god dag! Sambo har tatt det meste av løft, mens jeg har lagt ut mengder av ting til salgs og solgt mye! I kveld har vi vært hos et vennepar og fant ut at hun var gravid og skal ha i juli.. ikke sett de på en måneds tid, og hun ville vente til etter oul med å fortelle. Stas! Og igår møtte jeg et vennerpar av en kompis som har termin nesten samtidig som meg :-D Da blir det flere å møte i perm.tiden og flere med barn rundt oss!! :-D
Høres ut som en produktiv dagHeisann jenter! Hektisk dag idag med masse rydding - heldigvis en god dag! Sambo har tatt det meste av løft, mens jeg har lagt ut mengder av ting til salgs og solgt mye! I kveld har vi vært hos et vennepar og fant ut at hun var gravid og skal ha i juli.. ikke sett de på en måneds tid, og hun ville vente til etter oul med å fortelle. Stas! Og igår møtte jeg et vennerpar av en kompis som har termin nesten samtidig som meg :-D Da blir det flere å møte i perm.tiden og flere med barn rundt oss!! :-D
Ja, så nå vet jeg om 2 førstegangsfødende i nærheten! :-D men stakkars de som måtte sitte ved siden av oss. Skravla gikk! :-SSå kjekt når dere er flere med termin rundt samme tid. Er så kjekt å ha noen å være med og som orker baby og ikke minst gravid snakk.