Felles skravle 2015

Eneste er jo at han sovner kl ti og jeg kl to, men det gjør ikke så mye. Bare litt kjipt når jeg går på vent
Noen ganger kunne jeg godt bare tenke meg en time eller to lenger. Jeg våkner sort sett rundt 8-9

Heisann jenter! Hektisk dag idag med masse rydding - heldigvis en god dag! Sambo har tatt det meste av løft, mens jeg har lagt ut mengder av ting til salgs og solgt mye! I kveld har vi vært hos et vennepar og fant ut at hun var gravid og skal ha i juli.. ikke sett de på en måneds tid, og hun ville vente til etter oul med å fortelle. Stas! Og igår møtte jeg et vennerpar av en kompis som har termin nesten samtidig som meg :-D Da blir det flere å møte i perm.tiden og flere med barn rundt oss!! :-D

Samme her.. Vesla er i konstant bevegelse.. Det er full rulle fra øynene åpnes til de lukkes :p
Har en niese som snart er tre og hun får mine barn til å virke rolig. Hun er høyt og lavt. Finner ikke roen og det må skje noe hele tiden. Verdens beste jente, men for et energi nivå det er der. Mine to er helt utslitt etter noen timer sammen med henne.

Heisann jenter! Hektisk dag idag med masse rydding - heldigvis en god dag! Sambo har tatt det meste av løft, mens jeg har lagt ut mengder av ting til salgs og solgt mye! I kveld har vi vært hos et vennepar og fant ut at hun var gravid og skal ha i juli.. ikke sett de på en måneds tid, og hun ville vente til etter oul med å fortelle. Stas! Og igår møtte jeg et vennerpar av en kompis som har termin nesten samtidig som meg :-D Da blir det flere å møte i perm.tiden og flere med barn rundt oss!! :-D
Så kjekt når dere er flere med termin rundt samme tid. Er så kjekt å ha noen å være med og som orker baby og ikke minst gravid snakk.

Høres ut som en produktiv dag :D
Å så koselig at venneparet deres også skal ha en liten en. Deilig å ha noen å dele permisjonstiden med ;)
Jeg har flere nå å det er veldig deilig! :D

Så kjekt når dere er flere med termin rundt samme tid. Er så kjekt å ha noen å være med og som orker baby og ikke minst gravid snakk.
Ja, så nå vet jeg om 2 førstegangsfødende i nærheten! :-D men stakkars de som måtte sitte ved siden av oss. Skravla gikk! :-S

Back
Topp