Felles skravle 2015

Begynner å bli vant til det. Er han som står opp med ungene, så han sovner alltid før meg. Og jeg synes kveldene er drepen for tiden.
oij.. Har du en som står opp med ungene du da :P Det skjer ikke her i huset. Hvertfall ikke uten at jeg sparker ham ut av senga :P

Da er vi to. Jeg skulle aldri bli en sånn som var så dritt lei av å være gravid, men sånn ble jeg altså med nr tre
Jeg er det med nr1:p
Hehe
Er nok litt sammenheng med ar jeg ble gravid ca 2,5 uker etter en SA. Har liksom vært bekymret hele veien. Og vil bare ha henne ut før noe skjer.

Jeg er det med nr1:p
Hehe
Er nok litt sammenheng med ar jeg ble gravid ca 2,5 uker etter en SA. Har liksom vært bekymret hele veien. Og vil bare ha henne ut før noe skjer.
Vi prøvde så lenge med nr en at jeg satt så stor pris på at jeg fikk oppleve det. Pluss at formen var bedre enn ellers. Løp opp trapper til fødselen startet.

Vi prøvde så lenge med nr en at jeg satt så stor pris på at jeg fikk oppleve det. Pluss at formen var bedre enn ellers. Løp opp trapper til fødselen startet.
Hjelper det å løpe trapper altså?

Jeg var 8 uker på vei, så raskt gravid igjen. Så egentlig har jeg "vært hravid" i 10-11 mnd nå. På en måte..

Back
Topp