Peppercat
Gift med forumet
Blir mer og mer spennende for hver dag som går.Nå over midnatt er det sømdag, og jeg har termin neste søndag. Altså kun 7dager til termin. Wæh! Sykt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir mer og mer spennende for hver dag som går.Nå over midnatt er det sømdag, og jeg har termin neste søndag. Altså kun 7dager til termin. Wæh! Sykt!
Sant sant.. Jeg sitter med Pink Floyd på TV her. Vekker mye barndomsminner kjenner jeg..Men nå er også klokken over midnatt, så kanskje ikke så rart det er litt stille her
Håper bare det skjer noe snart!Blir mer og mer spennende for hver dag som går.
oij.. Har du en som står opp med ungene du daBegynner å bli vant til det. Er han som står opp med ungene, så han sovner alltid før meg. Og jeg synes kveldene er drepen for tiden.
Da er vi to. Jeg skulle aldri bli en sånn som var så dritt lei av å være gravid, men sånn ble jeg altså med nr treHåper bare det skjer noe snart!
Det har jeg. Så og si hver dag. Han liker ikke å sove lenge og jeg elsker det.oij.. Har du en som står opp med ungene du daDet skjer ikke her i huset. Hvertfall ikke uten at jeg sparker ham ut av senga
![]()
Jeg er det med nr1Da er vi to. Jeg skulle aldri bli en sånn som var så dritt lei av å være gravid, men sånn ble jeg altså med nr tre
Litt misunnelig nå ja.. Han min kan sove til verden går under tror jeg. Liker å sove lenge jeg også.. Men det er sjeldent jeg får gitt...Det har jeg. Så og si hver dag. Han liker ikke å sove lenge og jeg elsker det.
Det er alltid godt, men setter ekstra pris på det nå som jeg er gravid.Litt misunnelig nå ja.. Han min kan sove til verden går under tror jeg. Liker å sove lenge jeg også.. Men det er sjeldent jeg får gitt...
Vi prøvde så lenge med nr en at jeg satt så stor pris på at jeg fikk oppleve det. Pluss at formen var bedre enn ellers. Løp opp trapper til fødselen startet.Jeg er det med nr1
Hehe
Er nok litt sammenheng med ar jeg ble gravid ca 2,5 uker etter en SA. Har liksom vært bekymret hele veien. Og vil bare ha henne ut før noe skjer.
HæææSå koselig!
Jeg har ikke noe armkrok å ligge i nå i kveld.. Gubben er på jobb..
Så jeg sitter her i stua aleeeeene
Han min har ikke skjønt det der tror jeg....Det er alltid godt, men setter ekstra pris på det nå som jeg er gravid.

Hjelper det å løpe trapper altså?Vi prøvde så lenge med nr en at jeg satt så stor pris på at jeg fikk oppleve det. Pluss at formen var bedre enn ellers. Løp opp trapper til fødselen startet.
Hadde gjort det hadde ikke snuppelupp liggi å sovi sin skjønnhetssøvn.Hææækom hit så skal du få 4
![]()
Eneste er jo at han sovner kl ti og jeg kl to, men det gjør ikke så mye. Bare litt kjipt når jeg går på ventHan min har ikke skjønt det der tror jeg....![]()
Vet ikke om det hjalp så mye. Gikk 16 dager over og ble satt i gang, men formen var så fin at det ikke var noe problem.Hjelper det å løpe trapper altså?
Jeg var 8 uker på vei, så raskt gravid igjen. Så egentlig har jeg "vært hravid" i 10-11 mnd nå. På en måte..
16 dager over? Er det ikke 12 dager som er maks?Vet ikke om det hjalp så mye. Gikk 16 dager over og ble satt i gang, men formen var så fin at det ikke var noe problem.
Var ikke det den gang. Var 14 de fleste steder og 21 i Bergen.16 dager over? Er det ikke 12 dager som er maks?
Sender deg en klem daHadde gjort det hadde ikke snuppelupp liggi å sovi sin skjønnhetssøvn.