Felles skravle 2015

Er d noen som har gode tips til hvordan klippe tåneglene når d er 16 dager igjen til termin og magen er på størrelse med en tønne?

Er d noen som har gode tips til hvordan klippe tåneglene når d er 16 dager igjen til termin og magen er på størrelse med en tønne?
Få hjelp av han som deler skylda for den store magen?

Be mannen gjøre det

God kveld jenter! Lite liv her idag?!

Foten oppå en krakk el lignende.. hold pusten og ta fart? En og en tå? :-P

stille det har hvert her i dag da?
hvordan går det jenter?
Her har det hvert "den dagen" i dag..

På plass i senga.

Maraton i morgen tror jeg bake kake, muffins, gele, vaske opp innimellom og helst gå både badet og loftet predentabelt. Og stua, jeg ble ikke ferdig der heller.

Så godt jeg har mannen og svigermor

På plass i senga.

Maraton i morgen tror jeg bake kake, muffins, gele, vaske opp innimellom og helst gå både badet og loftet predentabelt. Og stua, jeg ble ikke ferdig der heller.

Så godt jeg har mannen og svigermor
Lykke til!

Jeg skal jobbe i morgen med 20% på hele butikken. Så det blir texas...

hvordan går det jenter?
Bare fordi jeg ikke er her :P

Har vært i begravelse i dag. Mye snørr og tårer... er så trist med sånne ting. Er da man begynner å tenke gjennom livet :(
Nå er jeg hjemme alene etter at mannen dro på hytten og poden dro til pappaen sin...

hvordan går det jenter?
Har vært ute med venner idag.. liggi på sofaen en times tid nå.. mulig jeg må finne senga snart! Helt utslitt, og imorra skal vi rydde kjellern...

Bare fordi jeg ikke er her :p

Har vært i begravelse i dag. Mye snørr og tårer... er så trist med sånne ting. Er da man begynner å tenke gjennom livet :(
Nå er jeg hjemme alene etter at mannen dro på hytten og poden dro til pappaen sin...
har nesten ikke hvert her i dag jeg heller. Hvert innom å tittet litt.. men kan vel telle innlegg på mindre en 10 fingre så langt.

Begravelse er triste greier.. hvert i alt for mange av dem :(

har nesten ikke hvert her i dag jeg heller. Hvert innom å tittet litt.. men kan vel telle innlegg på mindre en 10 fingre så langt.

Begravelse er triste greier.. hvert i alt for mange av dem :(
Ja, jeg også har vært i for mange... mannen sin første i dag. Han hadde ikke vært i det før, i en alder av 30. Og så holdt han tale.... da hulket jeg som bare det....

Back
Topp