Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Få hjelp av han som deler skylda for den store magen?Er d noen som har gode tips til hvordan klippe tåneglene når d er 16 dager igjen til termin og magen er på størrelse med en tønne?
Be mannen gjøre detEr d noen som har gode tips til hvordan klippe tåneglene når d er 16 dager igjen til termin og magen er på størrelse med en tønne?
Har noe å si for følelsenEr det så farlig da?
Plassering har ingenting å si, det er KUN antall innlegg som har noe å si og der ligger du godt an
Be mannen gjøre det
Få hjelp av han som deler skylda for den store magen?
Veldig lite. Sitter å ser tv å må egentlig på doGod kveld jenter! Lite liv her idag?!
Hehehe.. orker ikke reise deg? Her er det kynner etter kynner.. egentlig stuptrøtt..Veldig lite. Sitter å ser tv å må egentlig på do
Lykke til!På plass i senga.
Maraton i morgen tror jeg bake kake, muffins, gele, vaske opp innimellom og helst gå både badet og loftet predentabelt. Og stua, jeg ble ikke ferdig der heller.
Så godt jeg har mannen og svigermor
ja det er helt rått.. åpnet laptopen å ser at det bare er 3-4 sider mer en det var i formiddag... skjer a?Jøss her var det stille i kveld.
Bare fordi jeg ikke er herstille det har hvert her i dag da?
hvordan går det jenter?
Her har det hvert "den dagen" i dag..
Jeg er herJøss her var det stille i kveld.
Har vært ute med venner idag.. liggi på sofaen en times tid nå.. mulig jeg må finne senga snart! Helt utslitt, og imorra skal vi rydde kjellern...stille det har hvert her i dag da?
hvordan går det jenter?
Her har det hvert "den dagen" i dag..
har nesten ikke hvert her i dag jeg heller. Hvert innom å tittet litt.. men kan vel telle innlegg på mindre en 10 fingre så langt.Bare fordi jeg ikke er her
Har vært i begravelse i dag. Mye snørr og tårer... er så trist med sånne ting. Er da man begynner å tenke gjennom livet
Nå er jeg hjemme alene etter at mannen dro på hytten og poden dro til pappaen sin...
Ja, jeg også har vært i for mange... mannen sin første i dag. Han hadde ikke vært i det før, i en alder av 30. Og så holdt han tale.... da hulket jeg som bare det....har nesten ikke hvert her i dag jeg heller. Hvert innom å tittet litt.. men kan vel telle innlegg på mindre en 10 fingre så langt.
Begravelse er triste greier.. hvert i alt for mange av dem![]()