Felles skravle 2015

Er vel laget 10-11 sesonger etter IMDB og nye episoder lages fremdeles.
Sitter egentlig bare å irriterer meg litt over meg selv.
De monstrene de ikke klarte å sende tilbake til skjærsilden, jeg vet jeg har sett dem i tegneserien Sandmann (for voksene), men husker ikke hva de er, eller deres svakheter, og bladene ligger på lagret :(
Er det så mange?:o
Det var jeg ikke klar over :o

Jeg har aldri hørt om de før.

Da er det tid for lunsj.

Gjesterommet er klart. Vaskemaskina er igang for tredje gang. Oppvaskmaskina er ferdig.

Det har blitt litt jobb også, og blir sikkert litt mer, men jeg håper å komme litt lenger før dagen er omme.

Da er det tid for lunsj.

Gjesterommet er klart. Vaskemaskina er igang for tredje gang. Oppvaskmaskina er ferdig.

Det har blitt litt jobb også, og blir sikkert litt mer, men jeg håper å komme litt lenger før dagen er omme.
Flink du har vært.
Har ikke kommet i gang med det fornuftige enda, jeg

Da er det tid for lunsj.

Så flott da! Jeg har fått rydda ut av oppvaskmaskina, rydda kjøkkenet og spisestua og støvsugd gulvene.. tenkte nå å tørke støv og vaske skapdører og vegger og gulv, før jeg rydder og støvsuger resten.. pause med litt øvelser på stor ball først...

For en start på fredagen... Helt tom i dag jeg!
TYPISK!
Måtte jo være i dag av alle dager.
Vesla begynner å bli bedre.. Mannen har fri fra jobben..
Så jeg hadde håpet vi kunne gått en tur... Men jeg er helt skutt :(

Last edited:
:-) høres effektivt ut! målet for dagen her er å støvsuge og vaske gulv.. fikk ryddet og vasket badet igår.. med først er det fødeavd :-)

Har ikke vært kjempeflink her...:confused:
Har lagt inn medlemmer og gått gjennom treningslister også har jeg fått vasket opp da. Nå spiser jeg litt før jeg skal avgårde på bassengtreninga:)

Vår datter fyller fire, så ja, det skal vaskes og bakes, og deretter barneselskap og familieselskap.

Aha. Gratulerer masse til jenta da:) håper feiringen blir vellykket;)

Har ikke vært kjempeflink her...:confused:
Har lagt inn medlemmer og gått gjennom treningslister også har jeg fått vasket opp da. Nå spiser jeg litt før jeg skal avgårde på bassengtreninga:)
Kos deg i bassenget!! Jeg har virkelig litt energi idag og skrubber ned vegger og skapdører.. blir skittent av å ha bikkje.. får prøve å ta litt og litt utover de 2 neste ukene, slik at jeg bare trenger å ta gulv og bad før vi får besøk om 2 uker..

For en start på søndagen... Helt tom i dag jeg!
TYPISK!
Søndag???

For en start på fredagen... Helt tom i dag jeg!
TYPISK!
Du vet det er fredag, ja? Ny sjangs på søndag om to dager.

fredagen :P
Jeg tror hjernen min har koble ut også!
Begynte å lure på om det var jeg som var borte vekk :-P noe som absolutt kunne vært tilfelle.. men sambo er jo på jobb, så...

Begynte å lure på om det var jeg som var borte vekk :-P noe som absolutt kunne vært tilfelle.. men sambo er jo på jobb, så...
Da hadde 6 unger kommet hit for barneselskap om 20 minutter. Og jeg har ikke bakt kake enda, for de skal etter mine beregninger komme før om to dager, men jeg er igang med pizzasnurrer som de skal få, da.

Da hadde 6 unger kommet hit for barneselskap om 20 minutter. Og jeg har ikke bakt kake enda, for de skal etter mine beregninger komme før om to dager, men jeg er igang med pizzasnurrer som de skal få, da.
Hihi.. greit at det bare er fredag så vi har en hel helg forann oss :-)

Hihi.. greit at det bare er fredag så vi har en hel helg forann oss :-)
Ja.

Mannen på jobb. Jenta har bursdagsfeiring i bhg.svigermor er på vei.

Helga er ikke igang enda.

Men jeg jobber i den retning, i alle fall

Da har jeg:
- Jobbet en time
- Puttet de klærne jeg vasket i går i tørketrommel og hengt opp
- Satt i gang en ny vaskemaskin.

Har lov til å ta en liten pause da?

Ja.

Mannen på jobb. Jenta har bursdagsfeiring i bhg.svigermor er på vei.

Helga er ikke igang enda.

Men jeg jobber i den retning, i alle fall
Synes du er flink jeg! Savner sånne dager jeg får gjort nesten alt på.. rart hva man kan savne når man går sånn her.. men idag får jeg gjort mye! Sier meg fornøyd med det!

Back
Topp