Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her nærmer de seg klare til å dra.Mann og barn er sendt avsted, vaskemaskina starta, og jeg lager meg frokost og lunsj logger på jobb-pc
Om jeg skulle sove hadde jeg også gjort det. Men nå har jeg jobba litt, så nå tar jeg fatt på litt husarbeide. Og lader mobilen, 4%Her nærmer de seg klare til å dra.
Venter med vaskemaskinen til etter jeg har sovet litt
Kjennes ut som en evighet til, men er bare 4 uker igjen nå.. Klarer ikke å begynne å forestille meg hvordan det vil bli å ha et lite barn engang![]()
hvordan klarer du å la være!?!? hadde hvert det første jeg gjorde...
Du har mye større viljestyrke en meg![]()
God morgen.
3 Dpo, og ventetid.
Dagen i dag blir det hjemmekontor, men med lite jobb og mye annen jobb. Noe baking, og noe rydding og en del vasking, er planen.
Vi får se.
Første punkt er å få familien på plass, mannen på jobb (det ordner han selv) og ungene hos mormor og i bhg.
Ja, en god del på planen. Og jeg har beregnet tid på det, og det tilsier at jeg egentlig ikke har tid til å jobbe på hjemmekontor...Høres ut som du har en del på planen
Krysser fingrene for deg i dpoland♡
Off! Pass på å ha med deg vann! Har stoppet mang en gang på bussholdeplasser og kastet opp! Spis lite og ofte, og hold deg unna søtt!God morgen! Kvalmen min har tydeligvis kommet tilbake for fullt etter et par dager med "lettere" kvalme.. Måtte opp i natt og kaste opp kveldsmaten, ergo var det kun middagen jeg klarte å holde nede i går. Har allerede hengt over do en gang i dag og kjenner jeg snart må en tur til.. Kjedelig.. Om et par timer setter vi snuta mot Valdres og jeg vet ikke hvordan jeg skal overleve bilturen.. Yes da
Ellers er alt annet tipp topp![]()
Ja, en god del på planen. Og jeg har beregnet tid på det, og det tilsier at jeg egentlig ikke har tid til å jobbe på hjemmekontor...
Men jeg skal kombinere det. Jeg kommer ikke i mål, men da hjelper svigermor meg i morgen![]()
Skal innom butikken etterpå og handle inn til bilturenOff! Pass på å ha med deg vann! Har stoppet mang en gang på bussholdeplasser og kastet opp! Spis lite og ofte, og hold deg unna søtt!
Skal innom butikken etterpå og handle inn til bilturenskal også ha pose på fanget, håper jeg klarer å sove deler av veien
![]()
Nå skal jeg ta to ingefærtabletter i håp om at de hjelper litt![]()
God morgen.
Skittendøysdunken min er nesten tom, ligger kun 2 håndkle der..
Jeg skal snart på jobb noen timer, så er det vinterferie![]()
God morgen jenter! Inatt har jeg liggi mye våken :-( men klarer jeg å sove lenge? Tror jeg står opp (skrubbsulten) og heller sover litt i ettermiddag.. sovnet på sofaen igår kveld..
Krysser fingrene for deg sara!
Andre med store planer for helga?
Vi skal til København, kino, muligens en tur til Hafjell og så en hel dag går bort til lege/tannlegebeslk med kengubarnet...Så flink du har vært da
Noen spennende planer for ferien?
Høres ut som min natt her om dagen :/ merkelig nok hadde jeg mer energi da enn andre dager
Planen min i dag er å rydde, legge inn nye medlemmer også skal jeg på bassengtrening kl 14i morgen er jeg visst sjåfør for svigerinna mi:/ satser på at jeg klarer det...hehe
Vår datter fyller fire, så ja, det skal vaskes og bakes, og deretter barneselskap og familieselskap.Kjekt med litt hjelp innimellom og da
Noen planer for helga da?