Kostet meg 500 å skifte pga egenandel på idiotforsikringhehe jajaMen pass på å får på beskyttelses glass da
Koster litt.. men det er billigere og bedre enn å knuse orginalglasset![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kostet meg 500 å skifte pga egenandel på idiotforsikringhehe jajaMen pass på å får på beskyttelses glass da
Koster litt.. men det er billigere og bedre enn å knuse orginalglasset![]()
Det har det, du har nærmet deg toppen mer og mer for hver dag som har gått.oij... Heisann du...
Har blitt en del skravling i det siste på meg ser jeg![]()
hahaha men fortsatt så må du sende den inn... Å vente på at den skal bli ferdigKostet meg 500 å skifte pga egenandel på idiotforsikring![]()
Jepp... 3 uker er lang tid.hahaha men fortsatt så må du sende den inn... Å vente på at den skal bli ferdig![]()
THE QUEEN IN ON TOP!!!Det har det, du har nærmet deg toppen mer og mer for hver dag som har gått.
Har sett ut som om du bevist har gått inn for å gjenerobre den![]()

det er det...Jepp... 3 uker er lang tid.
Man vet aldri.THE QUEEN IN ON TOP!!!
nei det er ikke så viktig for meg faktisk
kommer vel til å faller under igjen når jobb uka kommer neste uke![]()
Bra jeg ikke hentet ut pakken i går for da er det den som hadde knust igjen 24t etter å ha hentet dendet er det...
Sta er jeg. Men ikke så sta...Man vet aldri.
Syns du virker sta nok til å kunne ha funnet på det![]()
Ja ikke sant.. Det hadde jo hvert typiskBra jeg ikke hentet ut pakken i går for da er det den som hadde knust igjen 24t etter å ha hentet den
Ønske deg en god natt! Også krysser jeg fingrene for at du får en god natt til!Da nærmer leggetid seg, og jeg gruer meg som vanlig.
Å som jeg ønsker meg en natt som i natt....
Skal ikke legge meg riktig enda, har bare begynt å grue meg alleredeØnske deg en god natt! Også krysser jeg fingrene for at du får en god natt til!
Gjør det, jeg må få kjøpt til min. Har 6'ernSkal få lagt på en glass film på s5 før jeg tar den ibruk. Slik at den knuses istedenfor skjermen![]()
ahh.. huff da.. hvordan er formen sånn ellers da? Har du fortsatt feber?Skal ikke legge meg riktig enda, har bare begynt å grue meg allerede![]()
Bor i Oslo og her er det kamp om plassene. De gravide søker omtrent samme dagen som de får positiv test.Sende inn selv? Føde på østlandet da? Her i Bergen trenger vi ikke søke på samme måte som østlandet.
Det er jo egentlig ikke det ift jm (min faste jm, ikke ul-jm). Målet med oul er å se at babyen utvikler seg normalt, alt utenom det er en bonus..
Hun har det, vil bare ikke innrømme detDet har det, du har nærmet deg toppen mer og mer for hver dag som har gått.
Har sett ut som om du bevist har gått inn for å gjenerobre den![]()
Ja. Ligger på lading nå. Mannen lager hjemmelagde potetkaker som vi skal spise når han er ferdigJa ikke sant.. Det hadde jo hvert typisk
DU får nok ta den med ned i pakken sin å få dem til å åpne den de og legge på beskyttelse![]()