Felles skravle 2015

Fotstår det veldig godt etter at man har mistet, eller om man er veldig redd for det! Saken hadde sikkert vært annerledes hvis det hadde vært tilfelle for min del..

Jeg besøkte foreldrene mine en uke mens jeg var sykemeldt, og det var godt å skifte miljø.. ellers lå jeg også på hytta noen helger for å ha et nytt tak å stirre i :-P (strøm og vann der altså)..

Fascinerende hvor ulike preferanser man har på hvor tidlig man forteller omverden og om man vil vite kjønn, for ikke å snakke om navn ^^

På morgenen skulle jeg ønske jeg var på hytta, eksoslukta er så intens!

Det stod ikke på mine papirer? stod ingenting om det i det hele tatt..
Det første spørsmålet jeg fikk da jeg la meg ned var "Vil dere vite kjønn?"
Trodde det var en generell setning, jeg.
Vet det står i det infoheftet om OUL man får fra RH, Ullevål og A-hus...
Har heller aldri hatt problemer med å få vite det, da.
De JM jeg har truffet har det virket som om de syns det er morsomt å se etter kjønn

Det stod ikke på mine papirer? stod ingenting om det i det hele tatt..
Det første spørsmålet jeg fikk da jeg la meg ned var "Vil dere vite kjønn?"
På mine papirer står det:
Termin ultralyd 20.06.2015
Overtid fra 01.07.215

thats it...

Fascinerende hvor ulike preferanser man har på hvor tidlig man forteller omverden og om man vil vite kjønn, for ikke å snakke om navn ^^

Ja, man har veldig ulike tanker og følelser om det.. og så blir man påvirket av de rundt.. jeg hadde lyst til å rope det ut med en gang vi fant ut vi var gravide, men sambo trengte litt tid til å fordøye det før vi fortalte foreldrene våre.. ventet til uke 12 mest fordi jeg følte det var forventet at vi skulle det! Var jo så dårlig i bl.a. bryllupet til svogern min, krakowtur med jobben til sambo og andre sosiale begivenheter vi måtte møte på, at jeg tror de fleste hadde en mistanke!

De JM jeg har truffet har det virket som om de syns det er morsomt å se etter kjønn
hmm ser ingenting om det i det papirene jeg har. Kanskje Tønsberg er annerledes?

:-) ja, synes bare det er imponerende jeg.. jeg er alt for nysgjerrig!

Er nysgjerrig jeg og, men som en eller annen nevnte og; vil ikke åpne gavene før julekvelden;) hehe

Hun var generelt bare sur, og når vi spurte om kjønn fikk vi "er det så viktig da?" som svar..

Så dårlig da:o trodde det var ganske så normalt å få vite kjønn på oul jeg men...

lapp?? hvem lapp? Sånn lapp har ikke jeg fått :P

Fikk med meg en ekstra lapp hvor det står termin, igangsettingsdato, hode- og magemål osv :)

Navn er ett ikke tema her enda. Men å vite kjønn har vi ikke bestemt oss for enda.

Jeg fikk ikke noe spørsmål her, men sa klart fra da jeg la meg ned at jeg ikke ville vite.

På mine papirer står det:
Termin ultralyd 20.06.2015
Overtid fra 01.07.215

thats it...

Står sånn på min og, men hun sa at overtidsdatoen var dagen for igangsetting. Står også info om Føtal anatomi; at alt ser bra ut på alle kroppsdeler.
Slil ser den ut:)
1424350123684.jpg

Sto det i mine papirer også..! Men fikk vite da vi spurte

Ok, vil tro (men ikke helt sikker) at det vil si at du får overtidskontroll 1/7 dersom babyen ikke har kommet før det, og det da vil bli bestemt nå eventuelt igangsettelse vil finne sted
Ja det er mulig da ja. hahaha skal ikke være bare bare dette greiene :P

En ting jeg kom til å tenke på... Det står at jeg har forranliggende morkake..
Men jeg har jo kjent liv i en hel evighet... å er 23 uker på vei.. Er er det liksom ikke "meningen" at jeg ikke skal kjenne så mye? :P

En ting jeg kom til å tenke på... Det står at jeg har forranliggende morkake..
Men jeg har jo kjent liv i en hel evighet... å er 23 uker på vei.. Er er det liksom ikke "meningen" at jeg ikke skal kjenne så mye? :p
Det er en ting med det å kjenne liv, men kan ikke kjenne for mye av det :)
Mange med foranliggende livmor kjenner ikke mye, men mange er ikke det samme som alle.
Bare nyt det

Det er en ting med det å kjenne liv, men kan ikke kjenne for mye av det :)
Mange med foranliggende livmor kjenner ikke mye, men mange er ikke det samme som alle.
Bare nyt det
hahaha jeg får jo ikke sove pga all bevegelsen :P :hilarious:
Synes det er helt likt svangerskapet med Vesla.
Det er sånn plagsomt innimellom :p

Back
Topp