Peppercat
Gift med forumet
Aldri fått den og er glad for detDen gjennomgangen fikk jeg på jm-time i uke36/37 elns
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri fått den og er glad for detDen gjennomgangen fikk jeg på jm-time i uke36/37 elns
Den gjennomgangen fikk jeg på jm-time i uke36/37 elns
hahaha. Ja jeg har null planer om å se hodet på mannen mellom bena mine når jeg ligger der....![]()
Lol, syns jeg ser for meg en stol forbeholdt pappaene med syn rett inntror han forestilte seg at han skulle sitte å stirre rett inn...
Forklarte ham at plassen hans var ved hodet mitt ved MIN side.....
Det nærmeste han kom å se inn der var hvis han ville klippe navlestrengen.
Hadde KS med første å da fikk han ikke hvert med.
Nei der skjønner ikke jeg heller.. Vil jo selvfølgelig ha bilder men ikke fra mellom bena mine!Stakkars mann i tilfelle, blir ikke mye lyster der i gården etterpå da vil jeg tro..
Skjønner ikke folk som ønsker å filme fødsler heller jeg da, når skal du sette deg ned å se den fødselen liksom..?
ja sånn som han snakket om det hørtes det jo ut som det var sånn...Lol, syns jeg ser for meg en stol forbeholdt pappaene med syn rett innhahahah
![]()

Nei der skjønner ikke jeg heller.. Vil jo selvfølgelig ha bilder men ikke fra mellom bena mine!
*Ja her ser du lille gutt sitt hode på vei ut da.... Vil du se også svigerfar???*
erhh NEI!
Er jo de pappaene som vil det. Ikke kan jeg forstå det, for jeg vil ikke se der selv.ja sånn som han snakket om det hørtes det jo ut som det var sånn...
![]()
hehe ja det er vel noe sånt jeg har tenkt ogsåHehehe.. Tror ikke jeg vil ha noen bilder av selve fødselen jeg, kan ha noen bilder før fødselen er ordentlig i gang, og heller mange etterpå![]()
hahahaha det er vel en sånn bisarr fassinasjon da... ikke vet jegEr jo de pappaene som vil det. Ikke kan jeg forstå det, for jeg vil ikke se der selv.

Fødsel på første radja sånn som han snakket om det hørtes det jo ut som det var sånn...
![]()
Det er sant :-Dhahahaha det er vel en sånn bisarr fassinasjon da... ikke vet jeg
mannfolk er litt rare...![]()
haha studenter er jeg vandt med... KS: barnepleier student. JM student og Kirurg student.Fødsel på første radnei, huff..
Jeg var klar på at han skulle være oppe ved skuldrene mine og gruet meg til andre folk skulle se rett inn i.. Ja.. Men må si jeg glemte alt under fødselen. De spurte om en student kunne få være med da jeg holdt på å presse og jeg sa "ja, da". Vel, jeg oppdaget ikke at det var en mannlig ung student før han sto med mellom beina mine.. Yes da![]()
Jeg kommer aldri til å forstå dem fullt. hahahhaahaDet er sant :-D
Helt enig. Skal vi få gode leger, sykepleiere ol, må de få prøve seg. Og jeg synes ofte de er super flinkhaha studenter er jeg vandt med... KS: barnepleier student. JM student og Kirurg student.
EXU: JM student og Kirurg student.
Tidlig UL Gynekolog student..hahaha
Sier alltid ja jeg..
Tenker at hvis min situasjon kan hjelpe studentene å bli bedre så kjør på!
Helt enig. Skal vi få gode leger, sykepleiere ol, må de få prøve seg. Og jeg synes ofte de er super flink
Jeg ogsåHelt enig. Skal vi få gode leger, sykepleiere ol, må de få prøve seg. Og jeg synes ofte de er super flink
Nå er jeg helt for, men før fødsel var jeg ganske sjenert. Føler fødselen endret myehaha studenter er jeg vandt med... KS: barnepleier student. JM student og Kirurg student.
EXU: JM student og Kirurg student.
Tidlig UL Gynekolog student..hahaha
Sier alltid ja jeg..
Tenker at hvis min situasjon kan hjelpe studentene å bli bedre så kjør på!
Ja det er jo beste måten for dem å lære. De må jo få prøve seg frem.. Å de blir jo "overvåket" av noen som kan det.Nå er jeg helt for, men før fødsel var jeg ganske sjenert. Føler fødselen endret myesyns fortsatt det er ubehagelig, men de må da lære noe studentene og
![]()
De setter nok ekstra pris på sånne pasienterJeg også
Både mitt KS i 2010 og EXU i 2014 var spesielle tilfeller.. Saker de nesten aldri så.
Begge gangene spurte de om de kunne ta med 1 student inn.. Jeg sa bare at de kunne ta med det de fikk plass til
De kikket overrasket på meg og lurte på om jeg var sikker.![]()