Smøla er ikke så langt unna meg.. hvor bor du hen?
Stjørdal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smøla er ikke så langt unna meg.. hvor bor du hen?
er den bra?Nå leser jeg den ene pluss ene, Snart ferdig nå.
Det skjønner jeg.Det er veldig fint der ja, min bestefar er derfra og min far hadde noe familie med hytte der da vi var små.. Så forelsket seg i dette stedet
Har du vært der mye?
så det ble ikke noe dyne kryping?Ja jeg rakk ikke å skru det av..
"Perfekte fødsler" kjente haka mi datt ut av sofaen bare av introen!Nei...?! Hva skjer??
Ikke superbra, men helt greier den bra?
Nei, jeg ble bare sittende å måpe i grunn. Så nå må senga venteså det ble ikke noe dyne kryping?![]()
"Perfekte fødsler" kjente haka mi datt ut av sofaen bare av introen!
Nå leser jeg den ene pluss ene, Snart ferdig nå.
så det ble ikke noe dyne kryping?![]()
"Perfekte fødsler" kjente haka mi datt ut av sofaen bare av introen!
samme her.... vet ikke om jeg skal skru av eller se på! Datt helt ut nå!Nei, jeg ble bare sittende å måpe i grunn. Så nå må senga vente
Samme her, hun på båten er virkelig noe for seg selv.samme her.... vet ikke om jeg skal skru av eller se på! Datt helt ut nå!
Det er forskjellige dame som skal føde på forskjellige måter..Okei.. Fikk du se alt da eller?
Ja det må jeg si.... Sitter bare å gaper her hahahahaSamme her, hun på båten er virkelig noe for seg selv.
Da er vi to, himmel og hav..Ja det må jeg si.... Sitter bare å gaper her hahahaha
Molde ;-)StjørdalMen jeg er fra Kristiansund
Hvor bor du da?
Molde ;-)![]()
Det er forskjellige dame som skal føde på forskjellige måter..
Ei har bestilt KS...
Ei skal føde uten JM og lege i en husbåt..
I skal spise morkaka si.. noe smootie greier...
......
Vet ikke hva jeg skal si
Å hu som skal ha KS og mannen hennes... oij... Jeg vet ikke hva jeg skal si...Da er vi to, himmel og hav..

Vi får se.. hytte i stordal, så om han kommer i påsken blir det vel det uansett.. er fødeavd i molde stengt på helg?Aaah.. Mulig det blir en sunnmøring på deg om du skal føde på helg da :/
NO SHIT!!!Fysj!!!! Å spise morkaken er bare hæslig, uansett hvordan den er tilberedt! :/
Koselig daJa hytteliv er herlig, vi skal på hytta i påsken heldigvis, Gleder meg masse