Felles skravle 2015

Det blir nok koselig, ikke så langt unna meg da;)
Aha :) gleder meg veldig, elsker hyttelivet, men ingen i familie med hytte.. Heldigvis er søstra til samboeren sammen med en som har hytte :D og foreldrene hans er verdens snilleste, får låne hytta hvis det er ledig. De har også leilighet i syden som vi har lånt :D

Aha :) gleder meg veldig, elsker hyttelivet, men ingen i familie med hytte.. Heldigvis er søstra til samboeren sammen med en som har hytte :D og foreldrene hans er verdens snilleste, får låne hytta hvis det er ledig. De har også leilighet i syden som vi har lånt :D
Ja hytteliv er herlig, vi skal på hytta i påsken heldigvis, Gleder meg masse

Nei, nå tror jeeg at jeg tar med boka mi og krabber til sengs. Håper noen skal skravle på morningen i morgen:)

Ja man gjør jo det. Noen av de er veldig flinke da. men en del av de burde nok vært skjermet mot seg selv
Jeg tenker litt det også at hvis du først melder deg på unge mødre så må du jo ha ett spesielt behov for oppmerksomhet..
Men det er greit for meg :P Gir meg underholdning :D

Her har pappa hytte/hus ved sjøen på Smøla som vi får bruke når vi vil, det er veldig koselig. Eneste er at det er veldig tett luft på soverommene (gammelt hus), så er litt skeptisk på å dra med babyen dit når det er varmt der (de 3-5 dagene i året det er over 20 grader der :p)

Her har pappa hytte/hus ved sjøen på Smøla som vi får bruke når vi vil, det er veldig koselig. Eneste er at det er veldig tett luft på soverommene (gammelt hus), så er litt skeptisk på å dra med babyen dit når det er varmt der (de 3-5 dagene i året det er over 20 grader der :p)
På Smøla er det fint:)

Smøla er ikke så langt unna meg.. hvor bor du hen?

Back
Topp