Felles skravle 2015

jeg trodde jeg skulle føle det sånn sist :P jeg holdt på å dø av nysgjerrighet under hele svangeskapet...
Å ble super skuffa da hun ble født.. For det var ikke så spennende som jeg trodde det skulle bli... Var andre ting som var mer viktig å vite..
Hadde mye mer glede av å vite kjønn enn ikke vite.

Blir spennende å se hvordan jeg føler det etterhvert:) hehe

oij! så spennende! da er det ikke lenge igjen til termin!! :D
Altså, det er en dag om en uke.
Er 80% sykemeldt og er på kontoret på onsdager.
Går ut i permisjon fra og med mandag 2. mars, termin 30. mars og skal ha planlagt KS 23. mars

ja det skal jeg skrive under på.. :wacky:
Lille prinsen er jo aldri rolig.. Akkurat som Vesla.....

Da vet du ihvertfall at det skjer noe inni der da:) håper min blir litt livlig den og:D

Kom hjem fra jobb og der sto det to gutter å ventet,de ville trene på fotballbanen. Så da kjørte vi dit,jeg er i bilen og leser..

Hva leser du nå da? :)

15? Min oppskrift blir vel ca 30...
for å si det sånn hvis jeg lager 15 av de blir de så store at du ikke orker en hel bolle :hilarious:
Aner ikke hva forfatteren av den oppskriften tenkte på.. Når jeg lager de i passe str pleier å jeg å få alt fra
24-30 :P

Hvordan går det med dere damer? Har spist middag her. Og nå slapper jeg å frøkena av, mens mannen sendte vi på foreldremøte ;)

høres ut som om det er hundre unger her....
Mannen er på foreldremøte, jeg ligge som et slakt. Må snart sette på vaskemaskinen

høres ut som om det er hundre unger her....
Mannen er på foreldremøte, jeg ligge som et slakt. Må snart sette på vaskemaskinen
Er det mer enn din som er der?

Back
Topp