Felles skravle 2015

Vel, han får mate den nå mens den er i magen.
Får ikke lov til å gi den noe på en god stund etter den kommer ut..
Hehe, ja, for da er den miiin :p
Tror det begynner å gå opp litt for ham at vi skal på oul til torsdag, selv om han ikke sier noe om det. Har vel ikke helt gått opp for meg enda heller. Tror den dagen kan bli veldig spesiell♡

Ja jeg har fri de neste 3 dagene :) Så da kan jeg gire ned å slappe av på sofaen.

Høres bra ut:)
Hvordan er det med festløven i magen da?

Gru-gleder meg til jobb i morgen.
Sover så dårlig på nettene at det skal bli vanskelig å stå ordentlig opp kl 6 uten å legge seg igjen, men samtidig kommer det til å være deilig å komme ut blant folk også.
Blir en kort dag, da siden jeg skal på foreldremøte i barnehagen etterpå.
Blir spennende å høre hvordan det går med frøkna.
Vi vet jo at hun ligger etter i språket, men tror hun ligger godt an ellers

Blir spennende:) når er møtet da?

Vi har sesong 1-5 av TBBT på DVD :P kan ikke leve uten..
Men må innrømme at Bazinga episoden (ballbingen) og juleepisoden når Sheldon klemmer Penny er favorittene :D

Ballbingen er utrolig morsom ja! Så den på tv i reprise her for en dag eller to siden :p

Synes det var veldig godt at mannen var med på sykehuset da, så fikk han litt mer info rundt dette med fødsel. Hva hans rolle er, og hva han kan forvente seg.
Skal være et svangerskaps treff på helsestasjonen på mandagen som kommer, der får ikke partner være med.. Så går vel litt mer inn på amming o.l. da tipper jeg :)
Ok. Mannen ville være med på infodagen for fødsel - det sa han helt klart ifra om og la inn i kalenderen på jobb :-) tenker jo selv også at det med amming er viktigere for meg enn ham :-)

Hehe, ja, for da er den miiin :p
Tror det begynner å gå opp litt for ham at vi skal på oul til torsdag, selv om han ikke sier noe om det. Har vel ikke helt gått opp for meg enda heller. Tror den dagen kan bli veldig spesiell♡
Spesiell, og fantastisk :)
Skal dere vite kjønn om man kan se det, og har du en følelse på hva det kan finne på å gjemme seg der inne?

Er vel ikke alt de har behov for å vite tenker jeg ;)
Hehehe.. nei.. altså amming er jo ikke så farlig egentlig.. går bare fra å være babyfabikk til melkefabrikk :-P men han får nok se/oppleve mye som han ikke har forestilt seg tror jeg :-P

Krype meg opp mot 100o hadde vært kjekt, men får se om jeg greier det. Får se hvordan det ligger ann ved neste oppdatering. Skal se big bang theory. De starter den nyeste sesongen fra 1 episode til 6 episode fra kl 20.30 på tv norge.

Trodde mannen også, men det var sesong 8, den har vi sett før???

rolig akkurat nå :P men det kommer vel snart :P

Når du legger deg og skal sove kanskje? :p

Jeg tror jeg kjenner hvor min ligger nå, men h*n vil visst ikke sparke meg:p

Trodde mannen også, men det var sesong 8, den har vi sett før???
Det er den som nettopp er ferdig ja... men mannen har sett lite av det så passet perfekt for han. Jeg har sett alt. Sesongpremieren er siste episode de sender neste tirsdag om jeg forstod det rett :)

Spesiell, og fantastisk :)
Skal dere vite kjønn om man kan se det, og har du en følelse på hva det kan finne på å gjemme seg der inne?

Grugleder meg egentlig, men gleder meg mest selvfølgelig:)
Skal la kjønn være en overraskelse, med mindre vi ser det veldig tydelig selv selvfølgelig. Mannen mener det blir jente, basert på hvor mange jenter det er i slekta hans...hehe. jeg aner ikke :o

Jeg sjekka programmet, det går mange på rappen i dag, og så fortsetter de neste uke, den siste neste tirsdag er den første vi ikke har sett, sesong 8, episode 9 eller noe sånn. Lenger fikk ikke programmet, men vi får følge med

Back
Topp