Felles skravle 2015

Ja, jeg er så matlei for tiden, så da er det kjekt å gå ut å spise, kanskje får man og noen nye ideer.

Noen som har noen lunchtips til en annen dag kanskje, som er greit og trygt for oss gravide? Har typisk bare lyst på ting vi ikke kan spise.
Spiser det meste, men holder meg unna myke oster, røyket laks som ikke er fersk, tunfisk, krabbe men spiser klørne og blå kveite

God morgen
Vi forsov oss, men rakk skolen.. 13 min fra vi sto opp til vi var ute av døra.Jeg har satt på en vaskemaskin og tatt en dusj , snart er det jobb.
God morgen! Her på fellesen har jeg ikke skravlet før, så tenkte jeg måtte prøve det også ;) Nå er akkurat mann og barn gått til barnehagen, og jeg skal hvile meg litt før jeg skal møte en venninne til lunch i byen.
God morgen alle sammen! Vurderer om jeg skal stå opp eller om jeg bare skal bli liggende og prøve å sove litt til...
God morgen alle sammen:)

God morgen. Sitter å venter på at klokka skal gå. Skal på jobb... hva skal dere i dag?
Orker du jobb med den "fyllasyken"? Uff... Ha en strålende dag. Her blir det bare sofa. Lønn på fredag, så ikke vits å finne på så mye :P

Orker du jobb med den "fyllasyken"? Uff... Ha en strålende dag. Her blir det bare sofa. Lønn på fredag, så ikke vits å finne på så mye :P
Nei egentlig ikke, men må... føler jeg må spy... har ikke tatt noen tunge stell enda i dag så er spent på hvordan det skal gå...

Jeg spiser endel salami og spekeskinke i varmretter, som f.eks ostesmørbrød, omelett, o.l. Ellers synes jeg det er veldig godt med pastasalat med pesto og kylling/bacon f.eks.. da kan man lage til middag og spise rester til lunsj..

Hvor langt er du på vei?
Takk for tips!
Spekeskinke i varmretter er lurt ja, det har jeg faktisk glemt ;)

Er 36+0 i dag i følge bv-appen :) Hva med deg?

Takk for tips!
Spekeskinke i varmretter er lurt ja, det har jeg faktisk glemt ;)

Er 36+0 i dag i følge bv-appen :) Hva med deg?
33+0 idag :-) Ber om at tiden går fort frem til termin..! Første, eller har du flere barn? Hvor bor du?

God morgen alle sammen! Vurderer om jeg skal stå opp eller om jeg bare skal bli liggende og prøve å sove litt til...
Ville lagt og sovet litt om jeg hadde muligheten ;)

33+0 idag :) Ber om at tiden går fort frem til termin..! Første, eller har du flere barn? Hvor bor du?
Har en fra før, så det blir nesten 2,5 år mellom dem. Jente og gutt :) Bor i Bergen. Hva med deg, har du barn fra før?

Nei egentlig ikke, men må... føler jeg må spy... har ikke tatt noen tunge stell enda i dag så er spent på hvordan det skal gå...
Sykepleier? Jobber i barnehage, og jeg kunne rett og slett ikke fungere. Og nå er det ennå verre. Bekkenet gjør at jeg ikke kan jobbe :( Kan ikke sitte på gulvet eller noe...

Ja, med kvalmen går det mye bedre :D Nesten ikke kvalm. *bank i bordet* Men bekkenet er helt gåent. Kan ikke bære en liten pose fra butikken en gang før smertene iler oppover og nedover.... Så kommer meg nok ikke i jobb igjen :( Og det synes jeg er veldig trist :(

Huff, det er så kjedelig når en endelig er ferdig med en ting, så begynner noe nytt :( sliter ned hoftene selv.., så aner ikke hvordan dette skal gå?

Huff, det er så kjedelig når en endelig er ferdig med en ting, så begynner noe nytt :( sliter ned hoftene selv.., så aner ikke hvordan dette skal gå?
Men kvalmen er bedre?
Dagene blir så lange.... jobber jo i barnehagen der poden går. Og må innom og hilse på "barna mine" så ofte så mulig. De er så gode. Blir så glad når de ser meg :) Åååå... som jeg savner de <3

Hehe..men blir spennende det også da, hvordan hund og baby går sammen. Kanskje de blir bestiser :) Hva slags hund er det?
Og hvor bor du da?
Ja, det blir det :-) ser jo hvordan han er med niesene og nevøene mine - litt overivrig i starten, men roer seg etterhvert - så tror det går bra :-) Har en liten goldengutt på 4 år og vi bor i Molde (innflyttere begge to)..
1424160457676.jpg

Ja, det blir det :) ser jo hvordan han er med niesene og nevøene mine - litt overivrig i starten, men roer seg etterhvert - så tror det går bra :) Har en liten goldengutt på 4 år og vi bor i Molde (innflyttere begge to)..
Vis vedlegget 103969
Åååå for en fin hund :D Den virket veldig rolig der den lå nå ;)

Trøtt... i dag våknet poden alt for tidlig. Så da sendte jeg han i barnehagen til frokost. Første gang han spiser frokost der på aldri så lenge :bored:

Back
Topp