God kveld jenter
hva gjør dere ? Tenkte jeg kunne skravle litt før jeg kaster inn håndkle 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg surfer på nettet. Går det fint i huset??God kveld jenterhva gjør dere ? Tenkte jeg kunne skravle litt før jeg kaster inn håndkle
![]()
ÅjaJeg surfer på nettet. Går det fint i huset??
Nei, bare tidsfordriv. Må gjøre på noe, mannen sover og jeg er helt ekstremt lei denne graviditeten.Åjanoe spesielt ? Ja det går strålende ^^ flytter litt etter litt. Regner med å kunne sove der til helgen
![]()
Natta her nåGod kveld jenterhva gjør dere ? Tenkte jeg kunne skravle litt før jeg kaster inn håndkle
![]()
God natt til degNatta her nåzzzz
Husker godt når jeg var derAkurat blitt sykemeldt med hyperemesis da. Noe driiitttt!!!
Nei, bare tidsfordriv. Må gjøre på noe, mannen sover og jeg er helt ekstremt lei denne graviditeten.
Uff da. Skjønner deg godt ! Merker det selv . Kan godt få mars baby ^^Natta her nåzzzz
Er nok litt preget av at dette er nr tre. Men at folk får flere barn enn tre er meg et stort underUff da. Skjønner deg godt ! Merker det selv . Kan godt få mars baby ^^
Natta![]()
Ja tre holder vel i massevis tenker jegEr nok litt preget av at dette er nr tre. Men at folk får flere barn enn tre er meg et stort under
Ja, jobber med en som har åtte barn. Kan ikke fatte at hun har orket detJa tre holder vel i massevis tenker jeg![]()
Uff nei ! Slitsomt nok å være gravid liksom daJa, jobber med en som har åtte barn. Kan ikke fatte at hun har orket det
Ja, hun sa at det var jo ikke noe stress. Det gikk jo så fortUff nei ! Slitsomt nok å være gravid liksom da![]()
Link, melk, loveharts, mandler. Hold deg unna sjokolade og fett, for da blir det veldig gale.Åneiåneiånei!! Nå kom halsbrannen - for første gang! Hva hjelper?
Håper det gir seg! Drikker ikke melk, spiser ikke mandler.. og orker ikke leve på loveheartsLink, melk, loveharts, mandler. Hold deg unna sjokolade og fett, for da blir det veldig gale.
Gå på apoteket og kjøp link og gaviskonHåper det gir seg! Drikker ikke melk, spiser ikke mandler.. og orker ikke leve på lovehearts
Hehe jøss Å så får hun ikke nok derJa, hun sa at det var jo ikke noe stress. Det gikk jo så fortogså jobber hun i bhg
Jepp.. får fikse imorra hvis det blir værreGå på apoteket og kjøp link og gaviskon
Husk at noen har helt problemfrie svangerskap.. ;-)Ja, hun sa at det var jo ikke noe stress. Det gikk jo så fortogså jobber hun i bhg