Kroppen greier det jo selv, men greit å sette igang prossesen.Jm her sa jeg ikke burde gjøre det, at kroppen gjør det den trenger til sin tid..
Jeg har bestilt meg time uansett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kroppen greier det jo selv, men greit å sette igang prossesen.Jm her sa jeg ikke burde gjøre det, at kroppen gjør det den trenger til sin tid..
Jeg har bestilt meg time uansett![]()
Kroppen greier det jo selv, men greit å sette igang prossesen.
Jeg fikk under fødselen her. Var kjekt.Det skal jo roe kroppen, lindre bekkensmerter og halsbrann, og samtidig gi mer energi. I tillegg skal det gi en mer effektiv fødsel og hindre at man går for mye over..
Skjønner ikke hvorfor dette ikke er snakket mer om hos lege/jordmor når akupunktur er så vanlig som smertelindring under selve fødsel..
Jeg skal ta det 1 gang i uken (i 5uker), og om det ikke har skjedd noe innen termin skal jeg prøve på igangsettende akupunktur..
Har ikke betalt for frisør på to år! Har kun blitt klippet og sånn når en frisør jeg kjenner har deltatt i konkurranser og prøver. Synes det er så bortkastede penger![]()
Jeg fikk under fødselen her. Var kjekt.
Smertelindring.Smertelindring eller igangsettende?
Smertelindring.
Hadde heldigvis en veldig grei fødsel. Nålene ble egentlig mest i veien. Jeg hadde frost rierHar aldri prøvd akupunktur før, så får se hvordan det går på torsdag..
Jeg har vel egentlig bestemt meg for å ta epidural selv, må ærlig innrømme at jeg ikke har heeeelt troen på akupunktur som smertelindring.. Men man vet ikke før man har prøvd, så får som sagt se![]()
Hadde heldigvis en veldig grei fødsel. Nålene ble egentlig mest i veien. Jeg hadde frost rierfrøs sånn. Men ellers gikk det greit med bare lystgass.
8t var min førstegangsfødende. Gikk fort. Fikk slappet godt av så tror det hjalp godt. var ikke så mye smerter, men fikk lystgass når riene varte i 2 min.Så braHåper jeg slipper en lang og smertefull fødsel.. Begynner å bli spent nå, bare 4, 5 uke igjen
![]()
8t var min førstegangsfødende. Gikk fort. Fikk slappet godt av så tror det hjalp godt. var ikke så mye smerter, men fikk lystgass når riene varte i 2 min.
Nei det håper jeg du slipper.Vet ikke hva som er vanlig jeg, en venninne av meg hadde 48 timer med sin første.. Skrekk og gru!
Det hadde vært ett mareritt.Det håper jeg også![]()
Det hadde vært ett mareritt.
Huff... men alt gikk bra?Off ja! Men det var vel en ganske komplisert fødsel da..
Neeei.., hva skal jeg si...Hei jenterhvordan går det ?
Huff... men alt gikk bra?