Felles skravle 2015

Spurte jeg ikke om, men utifra det jeg fant på nett virket det som det var kr500 første gangen, og kr 350 pr gang etter det
Her betalte jeg ikke noe for modningsakkupunkturen. JM som tok den på meg :)

Jeg skulle mye før jobb, men mannen har reist med minibankkortet mitt, nå droppes både bibliotek, sportbutikken, posten ++

Last edited:
Da har jeg endelig fått meg noen timer med søvn.
Det var deilig :)

Overraskende nok har dere bare klart å skravle en 2-3 sider mens jeg har vært borte.
Hadde forventet 10 :P

Hvordan har dere det

Det var veldig stille her i dag, men er i grunn alltid sånn utover mnd synes jeg.
Er kanskje det, men det var skikkelig liv her i slutten av forrige uke så det er lov å håpe.
Har nok også litt å si på at nå er flere over 1.500 og prioriterer andre ting i tillegg av vi er flere her som nærmer oss termin og er ganske slitne

Og jeg har ikke sykt barn lenger, falt av 1500-karusellen.

Men vi får se, nå er overtida over. Så etter avholdt to selskap for fireåringen på søndag skal jeg nok "hvile" neste uke. (denne uka skal jeg rydde og vaske huset)

Men vi får se, nå er overtida over. Så etter avholdt to selskap for fireåringen på søndag skal jeg nok "hvile" neste uke. (denne uka skal jeg rydde og vaske huset)
Vel, premiene denne måneden, er vel heller ikke akkurat noe du ønsker deg om jeg ikke husker helt feil.
Du får spare på skravle energien til det kommer passende premier

Du kan klare det selv om :D

Back
Topp