Her betalte jeg ikke noe for modningsakkupunkturen. JM som tok den på megSpurte jeg ikke om, men utifra det jeg fant på nett virket det som det var kr500 første gangen, og kr 350 pr gang etter det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her betalte jeg ikke noe for modningsakkupunkturen. JM som tok den på megSpurte jeg ikke om, men utifra det jeg fant på nett virket det som det var kr500 første gangen, og kr 350 pr gang etter det
Å det må jo være veldig greit. Min jm kommer seg nesten ikke gjennom en vanlig kontroll en gang.Her betalte jeg ikke noe for modningsakkupunkturen. JM som tok den på meg![]()
Jm som jeg går til gjør det ikke :/Her betalte jeg ikke noe for modningsakkupunkturen. JM som tok den på meg![]()
Jeg skulle mye før jobb, men mannen har reist med minibankkortet mitt, nå droppes både bibliotek, sportbutikken, posten ++
Så kjipt. Heldig som har 2 her som setterJm som jeg går til gjør det ikke :/
Prater hun seg bort?Å det må jo være veldig greit. Min jm kommer seg nesten ikke gjennom en vanlig kontroll en gang.
Så flott at du fikk soveDa har jeg endelig fått meg noen timer med søvn.
Det var deilig
Overraskende nok har dere bare klart å skravle en 2-3 sider mens jeg har vært borte.
Hadde forventet 10
Hvordan har dere det
Sitter å halvvsover selv. Trett konstant for tiden.Da har jeg endelig fått meg noen timer med søvn.
Det var deilig
Overraskende nok har dere bare klart å skravle en 2-3 sider mens jeg har vært borte.
Hadde forventet 10
Hvordan har dere det
Det var veldig stille her i dag, men er i grunn alltid sånn utover mnd synes jeg.Da har jeg endelig fått meg noen timer med søvn.
Det var deilig
Hadde forventet 10
Hvordan har dere det
Kjedelig når de drarmed kortene.D har min også gjort! Og jeg som tenkte å få klippa meg og stripa etterveksten min idag..
Så flott at du fikk sovejeg har holdt på med andre ting, så lite skravling herifra
Hehe..Sitter å halvvsover selv. Trett konstant for tiden.
Er kanskje det, men det var skikkelig liv her i slutten av forrige uke så det er lov å håpe.Det var veldig stille her i dag, men er i grunn alltid sånn utover mnd synes jeg.
Tror npk det har mye å si jaEr kanskje det, men det var skikkelig liv her i slutten av forrige uke så det er lov å håpe.
Har nok også litt å si på at nå er flere over 1.500 og prioriterer andre ting i tillegg av vi er flere her som nærmer oss termin og er ganske slitne
Vel, premiene denne måneden, er vel heller ikke akkurat noe du ønsker deg om jeg ikke husker helt feil.Og jeg har ikke sykt barn lenger, falt av 1500-karusellen.
Men vi får se, nå er overtida over. Så etter avholdt to selskap for fireåringen på søndag skal jeg nok "hvile" neste uke. (denne uka skal jeg rydde og vaske huset)
Kjedelig når de drarmed kortene.
Det var veldig stille her i dag, men er i grunn alltid sånn utover mnd synes jeg.
Du kan klare det selv omOg jeg har ikke sykt barn lenger, falt av 1500-karusellen.
Men vi får se, nå er overtida over. Så etter avholdt to selskap for fireåringen på søndag skal jeg nok "hvile" neste uke. (denne uka skal jeg rydde og vaske huset)