Felles skravle 2015

Det er det kjipe med oslo..! Jeg kjører 35-40 min hver vei..
Skulle gjerne bodd på landet jeg. Jobben min er forsåvidt på landet, så passer jo bra :) men alt i det området er eid av løvenskiold

DU aner ikke :p Å det verste er at personligheten hennes matcher hvordan hun ser ut :)
Kaller henne bare trollprinsessen når hun er hjemme :)

Blir helt fasinert av små barn med store hjerter. Utrolig hvor forskjellige de er helt fra starten! Blir spennende å se hvordan neste blir da :)

Skulle gjerne bodd på landet jeg. Jobben min er forsåvidt på landet, så passer jo bra :) men alt i det området er eid av løvenskiold
fordeler og ulemper med alt.. kjenner iaf at jeg ikke savner trikk, t bane og kø i oslo :-) men så flyttet jeg langt bort da - ikke bare ut på landet :-P

Blir helt fasinert av små barn med store hjerter. Utrolig hvor forskjellige de er helt fra starten! Blir spennende å se hvordan neste blir da :)
ja det blir spennende. Nesten sånn at jeg gruer meg litt :P Håper bare hennes hjerterom smitter over på minsten :P

Jeg bor på landet.. Er til og med oldelsjente :P hahahaha
Men vi bor 20-30 min unna Larvik og Sandefjord. Så vi er ikke helt uttafor heller :P

Vi bor ikke på gården. Men den ligger ca 2 km fra huset vi bor i.
Pappa tok over gården for 15 år siden og kommer nok til å holde på noen år til. Så får vi se :p
Ønsker du å drive den videre? Har en kusine som er odelsjente, men kan ikke se for meg henne ta over.

fordeler og ulemper med alt.. kjenner iaf at jeg ikke savner trikk, t bane og kø i oslo :) men så flyttet jeg langt bort da - ikke bare ut på landet :p
Kjenner også at jeg er lei av å betale for kollektiv trafikk som ikke holder mål. Blir spennende å se om jeg finner et fint sted å bo som jeg har råd til. Er jo så vanvittig dyrt i oslo!

Kjenner også at jeg er lei av å betale for kollektiv trafikk som ikke holder mål. Blir spennende å se om jeg finner et fint sted å bo som jeg har råd til. Er jo så vanvittig dyrt i oslo!
Svindyrt ja! Dyrt i områdene rundt også egentlig..! Man får så lite for pengene!

Jeg bor på landet.. Er til og med oldelsjente :p hahahaha
Men vi bor 20-30 min unna Larvik og Sandefjord. Så vi er ikke helt uttafor heller :p
Hadde gitt mye for å være odelsjente! Eneste gården i min slekt er en pelsfarm, og det holder jeg meg langt unna! Litt greit å kunne ha sivilisasjonen relativt nær :) er det drift på gården?

Svindyrt ja! Dyrt i områdene rundt også egentlig..! Man får så lite for pengene!
Ja, må så fryktelig langt ut for å få det man betaler for.. Vanvittig at folk kommer seg inn på boligmarkedet i det hele tatt

Ønsker du å drive den videre? Har en kusine som er odelsjente, men kan ikke se for meg henne ta over.
hehehe. Det samme sa vel egentlig farfar til meg også. Men likevel har verken farfar eller pappa "lært" meg opp på noen måte annet ennå kjøre traktor... :shifty:

Vi får se hva det blir til. Kommer nok ikke til å selge den. Men mulig jeg forpakter bort jordene.. Vi har ikke hatt husdyr siden lenge før pappa tok over. Så nå er det bare jorder igjen...

Hadde gitt mye for å være odelsjente! Eneste gården i min slekt er en pelsfarm, og det holder jeg meg langt unna! Litt greit å kunne ha sivilisasjonen relativt nær :) er det drift på gården?
hovedsaklig bare jorder.. :) Var høner der når jeg var ynger.

Ja, må så fryktelig langt ut for å få det man betaler for.. Vanvittig at folk kommer seg inn på boligmarkedet i det hele tatt
Velstående foreldre virker det som.. de presser prisene opp! Føler meg heldig som har sluppet å be om hjelp fra foreldrene mine! Glad jeg ikke skal komme meg inn på boligmarkedet alene.. det må være tøft!

Nei jenter vet dere hva... tror faktisk jeg går å legger meg. Kanskje jeg får NOE mer søvn i natt en jeg har fått de nadre nettene...

Sov godt når den tid kommer. Så skravles vi i morgen ;)

hovedsaklig bare jorder.. :) Var høner der når jeg var ynger.
Å drive gård hadde passet meg midt i blinken. Drømmer fortsatt om å bli bestevenn med en gammel bonde for så å arve gården, haha.. Det er vel den eneste sjansen jeg har til å få det til :p

Nei jenter vet dere hva... tror faktisk jeg går å legger meg. Kanskje jeg får NOE mer søvn i natt en jeg har fått de nadre nettene...

Sov godt når den tid kommer. Så skravles vi i morgen ;)
God natt og sov godt! :)

Velstående foreldre virker det som.. de presser prisene opp! Føler meg heldig som har sluppet å be om hjelp fra foreldrene mine! Glad jeg ikke skal komme meg inn på boligmarkedet alene.. det må være tøft!
Jeg har ikke så mye valg. Men er bedre å betjene stort lån enn å ha husleie på 12000 i mnd, for da får man jo ikke spart uansett.. Håper det ordner seg så jeg også slipper å be om hjelp. Eller slipper å ta imot hjelpen som blir tilbudt rettere sagt

Back
Topp