Skulle gjerne bodd på landet jeg. Jobben min er forsåvidt på landet, så passer jo braDet er det kjipe med oslo..! Jeg kjører 35-40 min hver vei..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne bodd på landet jeg. Jobben min er forsåvidt på landet, så passer jo braDet er det kjipe med oslo..! Jeg kjører 35-40 min hver vei..
DU aner ikkeÅ det verste er at personligheten hennes matcher hvordan hun ser ut
Kaller henne bare trollprinsessen når hun er hjemme![]()
fordeler og ulemper med alt.. kjenner iaf at jeg ikke savner trikk, t bane og kø i osloSkulle gjerne bodd på landet jeg. Jobben min er forsåvidt på landet, så passer jo bramen alt i det området er eid av løvenskiold
ja det blir spennende. Nesten sånn at jeg gruer meg littBlir helt fasinert av små barn med store hjerter. Utrolig hvor forskjellige de er helt fra starten! Blir spennende å se hvordan neste blir da![]()
Jeg bor på landet.. Er til og med oldelsjenteSkulle gjerne bodd på landet jeg. Jobben min er forsåvidt på landet, så passer jo bramen alt i det området er eid av løvenskiold
Bor du på gård da? Eller har du ikke tatt over??Jeg bor på landet.. Er til og med oldelsjentehahahaha
Men vi bor 20-30 min unna Larvik og Sandefjord. Så vi er ikke helt uttafor heller![]()
Vi bor ikke på gården. Men den ligger ca 2 km fra huset vi bor i.Bor du på gård da? Eller har du ikke tatt over??
Ønsker du å drive den videre? Har en kusine som er odelsjente, men kan ikke se for meg henne ta over.Vi bor ikke på gården. Men den ligger ca 2 km fra huset vi bor i.
Pappa tok over gården for 15 år siden og kommer nok til å holde på noen år til. Så får vi se![]()
Kjenner også at jeg er lei av å betale for kollektiv trafikk som ikke holder mål. Blir spennende å se om jeg finner et fint sted å bo som jeg har råd til. Er jo så vanvittig dyrt i oslo!fordeler og ulemper med alt.. kjenner iaf at jeg ikke savner trikk, t bane og kø i oslomen så flyttet jeg langt bort da - ikke bare ut på landet
![]()
Svindyrt ja! Dyrt i områdene rundt også egentlig..! Man får så lite for pengene!Kjenner også at jeg er lei av å betale for kollektiv trafikk som ikke holder mål. Blir spennende å se om jeg finner et fint sted å bo som jeg har råd til. Er jo så vanvittig dyrt i oslo!
Hadde gitt mye for å være odelsjente! Eneste gården i min slekt er en pelsfarm, og det holder jeg meg langt unna! Litt greit å kunne ha sivilisasjonen relativt nærJeg bor på landet.. Er til og med oldelsjentehahahaha
Men vi bor 20-30 min unna Larvik og Sandefjord. Så vi er ikke helt uttafor heller![]()
Ja, må så fryktelig langt ut for å få det man betaler for.. Vanvittig at folk kommer seg inn på boligmarkedet i det hele tattSvindyrt ja! Dyrt i områdene rundt også egentlig..! Man får så lite for pengene!
hehehe. Det samme sa vel egentlig farfar til meg også. Men likevel har verken farfar eller pappa "lært" meg opp på noen måte annet ennå kjøre traktor...Ønsker du å drive den videre? Har en kusine som er odelsjente, men kan ikke se for meg henne ta over.

hovedsaklig bare jorder..Hadde gitt mye for å være odelsjente! Eneste gården i min slekt er en pelsfarm, og det holder jeg meg langt unna! Litt greit å kunne ha sivilisasjonen relativt nærer det drift på gården?
Velstående foreldre virker det som.. de presser prisene opp! Føler meg heldig som har sluppet å be om hjelp fra foreldrene mine! Glad jeg ikke skal komme meg inn på boligmarkedet alene.. det må være tøft!Ja, må så fryktelig langt ut for å få det man betaler for.. Vanvittig at folk kommer seg inn på boligmarkedet i det hele tatt
Å drive gård hadde passet meg midt i blinken. Drømmer fortsatt om å bli bestevenn med en gammel bonde for så å arve gården, haha.. Det er vel den eneste sjansen jeg har til å få det tilhovedsaklig bare jorder..Var høner der når jeg var ynger.
God natt og sov godt!Nei jenter vet dere hva... tror faktisk jeg går å legger meg. Kanskje jeg får NOE mer søvn i natt en jeg har fått de nadre nettene...
Sov godt når den tid kommer. Så skravles vi i morgen![]()
Jeg har ikke så mye valg. Men er bedre å betjene stort lån enn å ha husleie på 12000 i mnd, for da får man jo ikke spart uansett.. Håper det ordner seg så jeg også slipper å be om hjelp. Eller slipper å ta imot hjelpen som blir tilbudt rettere sagtVelstående foreldre virker det som.. de presser prisene opp! Føler meg heldig som har sluppet å be om hjelp fra foreldrene mine! Glad jeg ikke skal komme meg inn på boligmarkedet alene.. det må være tøft!
God natt. Håper du sover godtNei jenter vet dere hva... tror faktisk jeg går å legger meg. Kanskje jeg får NOE mer søvn i natt en jeg har fått de nadre nettene...
Sov godt når den tid kommer. Så skravles vi i morgen![]()