Peppercat
Gift med forumet
Han er den eneste som kunne vært Christian grey og gjort det troverdig.oohh!! det er nasty!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er den eneste som kunne vært Christian grey og gjort det troverdig.oohh!! det er nasty!![]()
jepp.. problemet hadde bare hvert at jeg kunne ikke ha sett filmen på kino hvis han var Christian Grey...Han er den eneste som kunne vært Christian grey og gjort det troverdig.

Får høre litt rundtSikkert noen som blir med deg.
jepp.. problemet hadde bare hvert at jeg kunne ikke ha sett filmen på kino hvis han var Christian Grey...
Jeg hadde antagelig ikke klart å komme meg opp av kinostolen etterpå!
![]()
Kjekt å ha noe å kose seg med.ja det er dettror jeg kjøper litt inn i morgen. Så kan jeg kose meg på kvelden når jeg kommer hjem fra jobb
![]()
Jepp.. han er bare 10 år eldre og har 3 barn med 3 forskjellige. Får se hvordan det går etterhvert..hahaha... nyforelsket og naiv... aaahh husker den tiden ja![]()
Da kan du lese denne ogHehehe tror jeg må hive med rundt å lese bøkene på nytt også... frister til gjentagelse nå![]()
Godt poeng![]()
jaja.. alle har vel litt bagasjeJepp.. han er bare 10 år eldre og har 3 barn med 3 forskjellige. Får se hvordan det går etterhvert..![]()
Han gjør det. Og han har jo de helt rette mr Grey øynene. Bare se for deg jeans scene med han.Han er ikke så gæern som vampyr heller
Han kler å spille sånne mørke menn![]()
God natt.Da var filmen ferdig så da skal jeg finne sengen. God natt
Ja de har det. Får se hva hun finner ut etterhvertjaja.. alle har vel litt bagasje![]()
oh lord...
Jeg tror jeg står over... hehe. det er bare henne selv som kan finne ut av detJa de har det. Får se hva hun finner ut etterhvert
off.. ikke si det en gangHan gjør det. Og han har jo de helt rette mr Grey øynene. Bare se for deg jeans scene med han.
Hahaoh lord...Jeg tror jeg står over...
![]()
Eller Christan GreyOg her diskuteres 50 skade fremdeles...