ALN89
Forumet er livet
Det gjorde den..Det stemmer. Var helt grei, men likte ikke slutten. Den kom så brått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde den..Det stemmer. Var helt grei, men likte ikke slutten. Den kom så brått
Får satse på det.håper det.Satse på at han har fått litt mer "guts"
![]()
Ja det er kun mamutt salget de pleier å ha gode tilbudDet er det, er jo egt dyre bøker så det gjør ikke noe å få de på tilbud.
Har fruktsalat i kjøleskapetJeg er så mat lei. Eneste som frister er nei mat.
Yes, det stemmer. Problemet er å ikke ta helt avJa det er kun mamutt salget de pleier å ha gode tilbud
Ja noe annet ville hvert kjedeligGodt vi er forskjellige;I)
Nei har ikke det. Tror de fleste jeg kjenner har sett den i helgen, og da var de utsolgthar du ingen å se den med da?
Ble ikke noe "butikken" på meg i dagHar fruktsalat i kjøleskapet
Det hadde funket. Med vaniljekesamHar fruktsalat i kjøleskapet
Jeg hadde sett den igjen jeg..Nei har ikke det. Tror de fleste jeg kjenner har sett den i helgen, og da var de utsolgt
Det hadde nok jeg også, selv om jeg var skuffet.Jeg hadde sett den igjen jeg..Er det ingen som vil se den på nytt
![]()
Er friskt og godtBle ikke noe "butikken" på meg i dagSå da får vi se i morgen i stedet
![]()
Jeg får høre med noen i morgen. Har ei som har vært borte i helgen, men hun er i denne fasen der hun nettopp har begynt å datet en fyr så da er hun sikkert opptatt.Jeg hadde sett den igjen jeg..Er det ingen som vil se den på nytt
![]()
Sikkert noen som blir med deg.Jeg får høre med noen i morgen. Har ei som har vært borte i helgen, men hun er i denne fasen der hun nettopp har begynt å datet en fyr så da er hun sikkert opptatt.
Hehehe tror jeg må hive med rundt å lese bøkene på nytt også... frister til gjentagelse nåDet hadde nok jeg også, selv om jeg var skuffet.
hahaha... nyforelsket og naiv... aaahh husker den tiden jaJeg får høre med noen i morgen. Har ei som har vært borte i helgen, men hun er i denne fasen der hun nettopp har begynt å datet en fyr så da er hun sikkert opptatt.
Se den alene hvis ikke, går fint etJeg får høre med noen i morgen. Har ei som har vært borte i helgen, men hun er i denne fasen der hun nettopp har begynt å datet en fyr så da er hun sikkert opptatt.
ja det er detEr friskt og godt
Jeg tenkte jeg skulle det. Laminere et bilde av ian somerhalden og bruke som bokmerkeHehehe tror jeg må hive med rundt å lese bøkene på nytt også... frister til gjentagelse nå![]()
oohh!! det er nasty!Jeg tenkte jeg skulle det. Laminere et bilde av ian somerhalden og bruke som bokmerke![]()